Gå til innhold

– Åpne systemer er fremtiden (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

psst jeg gir faen i iphone spill og xbox nedlastbare spill til 60 kr,

 

Gi meg et ekte spill laget av et stort studio ikke disse små spillene som man tester på bussen,

 

Tim Lager sikkert noe bra, men resten av indie folka burde lære seg og starte studio eller firma sån at de kan begynne på den store reisen, og ikke sitte hjemme med 2 kompiser og leve på pappa sin lønn mens de drikker Redbull og lager et spill som varer i 10 minutt

Lenke til kommentar

psst jeg gir faen i iphone spill og xbox nedlastbare spill til 60 kr,

 

Gi meg et ekte spill laget av et stort studio ikke disse små spillene som man tester på bussen,

 

Tim Lager sikkert noe bra, men resten av indie folka burde lære seg og starte studio eller firma sån at de kan begynne på den store reisen, og ikke sitte hjemme med 2 kompiser og leve på pappa sin lønn mens de drikker Redbull og lager et spill som varer i 10 minutt

Herlig generalisering av indie spill, så Super Meat Boy, VVVVVV, Minecraft, World of Goo, Braid, Limbo er alle dritt 10min spill fordi de ikke er laget av store AAA studioer?

Lenke til kommentar

psst jeg gir faen i iphone spill og xbox nedlastbare spill til 60 kr,

 

Gi meg et ekte spill laget av et stort studio ikke disse små spillene som man tester på bussen,

 

Tim Lager sikkert noe bra, men resten av indie folka burde lære seg og starte studio eller firma sån at de kan begynne på den store reisen, og ikke sitte hjemme med 2 kompiser og leve på pappa sin lønn mens de drikker Redbull og lager et spill som varer i 10 minutt

Herlig generalisering av indie spill, så Super Meat Boy, VVVVVV, Minecraft, World of Goo, Braid, Limbo er alle dritt 10min spill fordi de ikke er laget av store AAA studioer?

Du vet hva jeg mener, Nå er jo disse titlene som du nevner, på vei og skape sitt eget studio

Og jeg har aldri skjønt hvorfor Braid er så populer 10/10 og det koster 150 kr når det kom ut kanskje mere, Wtf det tok jo bare et 30 min og fullføre det??? og man gikk jo bare fremmover og ingen historie, som en mini versjon av mario

Lenke til kommentar

Du er nok draumekunden til EA og Activision, Realzi.

Er ikke lenge til Minecraft ender opp som EA og Activision , Jeg har nesten aldri kjøpt noe fra Activision og EA,

 

Trenger ikke ta opp EA og Activision dere kjenner ikke meg, er det fordi jeg går imot noe at jeg plutselig er en 14 år gammel drittunge som spiller COD og ikke har peiling på spill,

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...