Gå til innhold

Amnesia: The Dark Descent kan få oppfølger (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg egentlig ikke, har enda mareritt etter Amnesia. Men det blir spilt igjennom uansett!
Mareritt? .... really? Det merkelige dyret var vemmelig i begynnelsen, men beste måten jeg fant til å overkomme frykten var å bevisst gå og gi ham en klem, og kalle han "Mr. Flappyjaw". Og borte var all skrekk....

 

Hva var vitsen med det da? det ødela jo hele spill opplevelsen din... Synes synd på deg.

Lenke til kommentar

Det forblir ukjøpt av meg. Måtte (faktisk) sjukemelde meg dagen etter å ha spelt 1'ern i to timer kvelden før. Ordentlig hovudpine, svette og hjertebank gjorde at immunforsvaret mitt kollapsa og eg blei forkjøla.Trur meg ikkje?Det har skjedd to gonger.

 

Det var da voldsomt. Jeg holdt meg til å åpne dører sakte og forsiktig, samt sørge for å alltid stå i lyset :D

Lenke til kommentar
Gleder meg egentlig ikke, har enda mareritt etter Amnesia. Men det blir spilt igjennom uansett!
Mareritt? .... really? Det merkelige dyret var vemmelig i begynnelsen, men beste måten jeg fant til å overkomme frykten var å bevisst gå og gi ham en klem, og kalle han "Mr. Flappyjaw". Og borte var all skrekk....
Hva var vitsen med det da? det ødela jo hele spill opplevelsen din... Synes synd på deg.

 

Ødela nei, spillet var bra uansett det! Men det tuklet sjangeren til litt for meg... endte med Skrekk-komedie.. veldig facinerende.... Uansett klarer jeg ikke å få bort det mer "syke" bildet av Alexander i choir og study (bare når man har low sanity). Det sitter godt, og det er like forstyrrende hver gang....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...