Gå til innhold

Månedens anbefalte iPhone- og iPad-spill (iPad, iPhone)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt gjennom hele Run Roo Run og fått gull på alle baner, og er enig med anmelder, 75% av alle banene er veldig enkle. Men det er også mye pågrunn av at de første banene på en ny "verden" introduserer en ny mekanikk og bruker nesten bare denne gjennom de enkle banene. Og når du blir slengt ut i de hardere banene får du en blanding av den nye pluss flere man allerede har vært gjennom. Men ja, som sagt så er de aller fleste banene ikke spesielt vanskelige, hvor et par stk er unntak (noen er ganske så kjipe). Man har jo også mulighet til å bruke hjelpemidler til å gjøre det lettere, som å gjøre at alt går i slowmo etc, men jeg satte meg som mål å ikke bruke de. Ellers syns jeg det visuelle er veldig søtt og pent, musikken er koslig, og 5th Cell gir ut flere baner hver uke hvis man har spilt gjennom alle banene. Greit tidsfordriv ;)

Lenke til kommentar
Jeg må innrømme at jeg på et tidspunkt ble litt ambivalent ovenfor Triple Town. Det tidligere Facebook-spillet er utvilsomt et av de mer fengslende match-tre-spillene på App Store. Samtidig føles den skjulte inntektsmodellen som en kjepp i hjulene for det som ellers ter seg som et velsmurt maskineri

På hvilken måte er den skjult, og på hvilken måte er den en kjepp i hjulene?

Og Ghost Trick er litt av et spill, selv til den noe stive prisen det selges for.

Er det ikke tvert imot et røverkjøp? På DS koster det stort sett forstatt det dobbelte.

Endret av oerhört
Lenke til kommentar

Liker disse sakene! Håper at du ser på Caves Blissful Death neste måned! Og Ghost Trick er litt av et spill, selv til den noe stive prisen det selges for.

Takk for det. :) Det er en del arbeid med akkurat disse sakene, så det er godt å høre at de blir satt pris på.

 

Jeg må innrømme at jeg på et tidspunkt ble litt ambivalent ovenfor Triple Town. Det tidligere Facebook-spillet er utvilsomt et av de mer fengslende match-tre-spillene på App Store. Samtidig føles den skjulte inntektsmodellen som en kjepp i hjulene for det som ellers ter seg som et velsmurt maskineri
På hvilken måte er den skjult, og på hvilken måte er den en kjepp i hjulene?

 

Det er mulig det avsnittet ble litt mer negativt enn jeg tenkte. Uansett, jeg la merke til boksen som teller ned hvor mange trekk man har igjen, men jeg forsto ikke hva den egentlig innebar. Da jeg så hadde brukt opp alle turene mine opplevde jeg det som en "kjepp i hjulene", ikke fordi jeg måtte betale, men fordi jeg ikke var kommunisert godt på forhånd.

Endret av Arodem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...