Gå til innhold

Test: Kingston DataTraveler HyperX 3.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har problemer med å bruke 2 eksterne USB3.0 enheter på en VIA VL800/801 kontroller? (PCIEx1)

Jeg kan fint bruke en og en disk om gangen,men ikke to. Derimot kan jeg kjøre en USB3-disk på USB3-kontrollern, og gjerne 6 USB2.0 enheter på USB2-kontrolleren samtidig.

Merkelig. Har et NEC-basert kort og,men det har kun 2 USB3-porter,mens VIA-kortet har 4 porter. Kan det hjelpe å skifte, og heller kjøpe meg en ekstern USB3-hub? Håper noen har erfaringer med dette problemet. Kjører Windows 7 32bit, på AMD785 chipset,4Gb RAM etc.

Lenke til kommentar

Når det gjelder størrelsen, så kommer som oftest store (fysisk) minnepinner med overgangsadapter. Dermed er det mer et teoretisk problem.

 

Ellers ville jeg nok heller vurdert en vanlig ssd og et usb3-kabinett for å få en råere enhet til ca samme pris, eller endog noe billigere.

 

Siden minnepinnen allerede er så stor, blir det ikke store forskjellen å gå for en laptopsize disk istedenfor. En av grunnene til at jeg aldri skaffet meg en corsair voyager gtr 32 GB, var nettopp fysisk størrelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...