Gå til innhold

BioWare vurderer Mass Effect 4 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt tendensiøst å bruke overskriften "Bioware vurderer Mass Effect 4" (sågar utan sitatstrek) når alt dei har sagt er at det kan vere lurt å ta vare på lagringsfilen.

 

Eg trur ikkje dei kjem til å droppe ME-universet, akkurat - men det er akkurat like sannsynleg som ME4 at ein eventuell framtidig tittel i ME-universet vert Shepard-fri, og at lagringsfilen valfritt kan brukast til å definere nokre variablar du hadde sjansen til å påverke i ME1-3. Altså at du får sjansen til å oppleve "ditt" Mass Effect-univers på eit seinare stadie.

Endret av Zealuu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om jeg ikke skulle styrt sønnen hans, så hadde det vært fryktelig spennende å sett hvordan universet holder seg etter treeren - eller kanskje vi kunne fått styrt en ny character som levde FØR Shepard og co. kom til verden.

 

Det er tross alt et helt univers det er snakk om, så mulighetene er endeløse.

 

Men jeg ønsker meg ikke noe ME4 for enhver pris, bare så det er sagt. Kvalitet burde være prioritet nr. 1.

Lenke til kommentar

Naturligvis. Det blir oppfølgere helt til serien er så vannet ut at den slutter å selge. Å gi seg mens man er på topp er det ingen som har hørt om.

 

Er dårlig business å gi seg på topp... da hadde ikke store firmaer overlevd særlig lenge.

Men men jeg synes ME verdenen er veldig interessant, en av få sci/fi verdener hvor jeg synes menneskene er spennende. Så lenge de lager bra spill ut av det kan de melke så mye de vil for min del.

 

Men ender ofte med søppelspill så ser poenget ditt.

Lenke til kommentar

Har en stygg følelse at det er EA games som pusher på dette mer enn BioWare... jævlene melker og presser alt av bra spill til alt som er igjen er en miserabel butikkversjon som ikke er verdt å spille uten 20 expansionpacks og en drøss med DLC'er

 

ME2 hadde vært fantastisk om flere av DLC'ene var del av spillet når det kom. firewalker, shadow broker, stolen memory, overlord og arrival skulle alle ha vært en del av hoved historien.. eller likte dette at arrival kom etterpå liksom. but you know what I mean

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Har en stygg følelse at det er EA games som pusher på dette mer enn BioWare... jævlene melker og presser alt av bra spill til alt som er igjen er en miserabel butikkversjon som ikke er verdt å spille uten 20 expansionpacks og en drøss med DLC'er

 

ME2 hadde vært fantastisk om flere av DLC'ene var del av spillet når det kom. firewalker, shadow broker, stolen memory, overlord og arrival skulle alle ha vært en del av hoved historien.. eller likte dette at arrival kom etterpå liksom. but you know what I mean

 

Ja jeg vet. Men jeg synes DLC er snacks så lenge det ikke tar for lang tid. De burde jammen ansette flere menensker så de kan putte det i fullversjonen istedenfor å gi ut små pakker hele tiden.

Lenke til kommentar
Har en stygg følelse at det er EA games som pusher på dette mer enn BioWare... jævlene melker og presser alt av bra spill til alt som er igjen er en miserabel butikkversjon som ikke er verdt å spille uten 20 expansionpacks og en drøss med DLC'erME2 hadde vært fantastisk om flere av DLC'ene var del av spillet når det kom. firewalker, shadow broker, stolen memory, overlord og arrival skulle alle ha vært en del av hoved historien.. eller likte dette at arrival kom etterpå liksom. but you know what I mean
Ja jeg vet. Men jeg synes DLC er snacks så lenge det ikke tar for lang tid. De burde jammen ansette flere menensker så de kan putte det i fullversjonen istedenfor å gi ut små pakker hele tiden.

Tenk hvis man har lyst til å dra fram Mass Effect igjen om 10-15 år. Blir jo klin umulig å få lasta ned DLC'en da, dersom man ikke har den. Skikkelige expansions for man som regel kjøpt på disk (Shivering Isles, f.eks.)
Lenke til kommentar

Har en stygg følelse at det er EA games som pusher på dette mer enn BioWare... jævlene melker og presser alt av bra spill til alt som er igjen er en miserabel butikkversjon som ikke er verdt å spille uten 20 expansionpacks og en drøss med DLC'er

 

ME2 hadde vært fantastisk om flere av DLC'ene var del av spillet når det kom. firewalker, shadow broker, stolen memory, overlord og arrival skulle alle ha vært en del av hoved historien.. eller likte dette at arrival kom etterpå liksom. but you know what I mean

 

Ja jeg vet. Men jeg synes DLC er snacks så lenge det ikke tar for lang tid. De burde jammen ansette flere menensker så de kan putte det i fullversjonen istedenfor å gi ut små pakker hele tiden.

 

skal jeg først kjøpe en DLC håper jeg de er så store som mulig. Men ikke sånn som med Hammerhead'en, jeg synes Hammerhead kjøring var nesten like kjedelig som Mako kjøring. Bortsett fra att du slapp håpløst landskap og sprettballfysikk. Jeg lider meg gjennom Overlord DLC'en på hver gjennomspilling bare for att den kansje har noe å si for ME3

Lenke til kommentar

Tenk hvis man har lyst til å dra fram Mass Effect igjen om 10-15 år. Blir jo klin umulig å få lasta ned DLC'en da, dersom man ikke har den. Skikkelige expansions for man som regel kjøpt på disk (Shivering Isles, f.eks.)

 

Det er nok akkurat like umulig som det er å laste ned gamle spill fra tidlig 90-tall i dag. Med andre ord ikke spesielt vanskelig. Internett er et ganske bra arkivsted, og det er svært få spill fra 90-tallet man ikke klarer å finne i det hele tatt et eller annet sted på nettet, man må bare være flink nok til å søke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...