Gå til innhold

Lag skjermdump på iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ikke bare for iphone. Android har samme funksjonalitet på telefoner fra de fleste fabrikantene.

 

Trykk på hjem-knappen og lett på av/på knappen - vips! Screenshot rett i galleriet.

er det bare nyere telefoner? Er hvertfall noe jeg savner på min. Hvertfall etter jeg begynte å spille wordfeud:-P

Endret av Vgst
Lenke til kommentar

Jeg vet at flere av Samsung-telefonene har det og min LG Optimus 2x har det (vel og merke etter oppdatering til 2.3). Miui og Cyanogen custom-rommene har det også. Det er skrevet en artikkel på tek.no om hvordan man legger inn screengrabber på telefoner som ikke støtter dette.

 

Min telefon er vel et år gammel model da. har den gamle samsung galaxy tab 7" men skal prøve å finne artikkelen du snakker om og se om jeg kan få det da:)

Lenke til kommentar

Jeg vet at flere av Samsung-telefonene har det og min LG Optimus 2x har det (vel og merke etter oppdatering til 2.3). Miui og Cyanogen custom-rommene har det også. Det er skrevet en artikkel på tek.no om hvordan man legger inn screengrabber på telefoner som ikke støtter dette.

 

Min telefon er vel et år gammel model da. har den gamle samsung galaxy tab 7" men skal prøve å finne artikkelen du snakker om og se om jeg kan få det da:)

 

Skjermdump på Android-mobil

=)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...