Gå til innhold

THQ risikerer utestenging fra børsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De burde pakke sammen og heller gå for indie dev.

De har kun sluppet spill som har vært middelmådige for det generelle markedet det siste året, for deretter å stenge developer teamene bak stor titlene sine. Det kan kun gå en vei, og de har ingen andre enn seg selv å takke for problemene de når står med.

 

Lag heller bedre spill, og hold på spillerbasen ved å gi dem det de spør etter.

Når de ignorerer alt som blir sagt vil folk forlate dem - og spillene dør ut.

Lenke til kommentar

Og dèr kjøpte EA opp THQ - får UFC lisensen på kjøpet, og neste UFC spel blir på ein brukande motor.

 

Ja ja, er no lov å håpe. :-)

 

Korleis er det noko å håpe på?

 

Sjølv lev eg i håpet om at eg aldri får sjå Relic eller WH40k-lisensen under EA-banneret.

 

Har forsåvidt trua på THQ i år, med Darksiders 2 og Metro: Last Light på trappane. Og moglegvis Dawn of War 3.

Endret av Zealuu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Korleis er det noko å håpe på?

 

Sjølv lev eg i håpet om at eg aldri får sjå Relic eller WH40k-lisensen under EA-banneret.

 

Har forsåvidt trua på THQ i år, med Darksiders 2 og Metro: Last Light på trappane. Og moglegvis Dawn of War 3.

Eg gløymde visstnok sarkasme taggen.

 

Men, var heilt alvorleg ang det med UFC lisensen. Den kjem aldri til å hamne i EA sine hender - uansett. Men UFC spela har vært historisk dårlege, spesielt dersom eit sett dei opp mot EA sports MMA.

Lenke til kommentar

Og dèr kjøpte EA opp THQ - får UFC lisensen på kjøpet, og neste UFC spel blir på ein brukande motor.Ja ja, er no lov å håpe. :-)

 

håper dette er spøk, alle studioer eg ser som EA berører er kjente navn som går gjennom pengemaskin og mister det gode idene med spillene

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...