Gå til innhold

Kastet ut av USA etter spøk på Twitter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert flere land som kunne tenke seg å kaste ut forfylla unge engelskmenn på tur før de kommer inn og lager bråk.Men, antar det er mer bak historien enn en enkel artikkel i en tabloid.

 

Håper du har rett der. Ellers kommer jeg til å gjøre det samme om jeg noen gang skal til USA, bare for å kunne le til en "agent" :p

Lenke til kommentar

Sikkert flere land som kunne tenke seg å kaste ut forfylla unge engelskmenn på tur før de kommer inn og lager bråk.Men, antar det er mer bak historien enn en enkel artikkel i en tabloid.

 

Håper du har rett der. Ellers kommer jeg til å gjøre det samme om jeg noen gang skal til USA, bare for å kunne le til en "agent" :p

 

Tøff nå. Tipper du ikke hadde vært fullt så tøff og frempå om du hadde befunnet deg i samme situasjon...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Sosiale medier må være et himmelsk verktøy for all etteretning. Med stadig nye lover som åpner for lovlig å gjennomføre overvåkning og naive brukere som gladelig kringkaster alle tanker og meninger.

 

Vi lever i en tid hvor frykten har tatt overhånd og friheten er i ferd med å knebles av behovet for trygghet. Det meste av maktbruk er tillatt under terrorisme-paraplyen.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Sosiale medier må være et himmelsk verktøy for all etteretning.

Tanken har slått meg at man ikke trenger NSA eller Echelon-programmer når man enkelt kan få folk til å registere seg og alle sine aktiviteter på flere websider, for så å koble disse sammen som om det var én felles konto.

Med GPS-tagging av lokasjon og gjøremål....

Lenke til kommentar

Sosiale medier må være et himmelsk verktøy for all etteretning. Med stadig nye lover som åpner for lovlig å gjennomføre overvåkning og naive brukere som gladelig kringkaster alle tanker og meninger.

 

Skal man bedømme utifra denne saken, så er det vel heller oppegående ansatte de mangler enn tilgang på informasjon.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...