Gå til innhold

Tilbakeblikk: Under a Killing Moon (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette husker jeg at jeg og et par venner spilte på en Pentium 133MHz. Jeg husker enda at det var lett å vite at du hadde gjort noe rett, for hver gang du gjorde noe som trigget en cutscene hang spillet i et sekund eller tre mens den flotte Creative Sound Blaster CD 2x CD-ROMMEN spant opp jetmotoren sin.

 

---

 

Litt relatert: Jeg så for et par timer siden Quake done Quick with a Vengeance, speedrun-opptak av Quake, et spill jeg rundet som tolvåring på maskinen nevnt over. :D

Andre spill jeg opplevde på den maskinen var Police Quest SWAT (fire CD-plater i 1995) og Microsoft Flight Simulator 95.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette husker jeg at jeg og et par venner spilte på en Pentium 133MHz. Jeg husker enda at det var lett å vite at du hadde gjort noe rett, for hver gang du gjorde noe som trigget en cutscene hang spillet i et sekund eller tre mens den flotte Creative Sound Blaster CD 2x CD-ROMMEN spant opp jetmotoren sin.

 

---

 

Litt relatert: Jeg så for et par timer siden Quake done Quick with a Vengeance, speedrun-opptak av Quake, et spill jeg rundet som tolvåring på maskinen nevnt over. :D

Andre spill jeg opplevde på den maskinen var Police Quest SWAT (fire CD-plater i 1995) og Microsoft Flight Simulator 95.

 

Spillte litt under a killing moon og forgjengeren selv, men ser helt ærlig ikke helt for meg at det er noe jeg orker å ta opp igjen. Synes ikke de har stått igjen som like bra som endel andre eventyrspill jeg spillte.

 

Ellers skal det nevnes at Quake Done Quickest er den site ofisielle(?) rekorden tror jeg, gode 1 minutt enn vengance-utgaven.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...