Gå til innhold

Slik er Sonys nye Bravio-TV-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt håpløst å kjøpe seg TV om dagen. Det er en måned siden jeg kjøpte meg Sony Bravia tv. Også får jeg vite nå at det kommer noe bedre om ikke så lenge. Hvorfor ikke bruke tid å legge masse arbeid i modellene som kommer å oppdatere dem med masse funksjoner enn å fyre på med 100 modeller i året? Får egentlig bare være fornøyd med kjøpet, noe jeg er, for det er en knall tv, men selvfølgelig så blir man alltid fristet.

Lenke til kommentar

Første året 3D ordentlig kom ut til folket også. Filmene på 3D begynte også å komme. I 2010 var det under 30 stk. Så at markedet har blitt bedre er bra. Dessuten er jeg fornøyd med 3Den på min Sony Bravia TV. Muligens fordi jeg ikke forventer at det skal være kino kvalitet, men allikevel mer enn fornøyd etter midt behov.

Så hvorfor klage på alt før det har fått tid til å utvikle seg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Sikkert typo i kjent hw.no stil (akk, dagens media har overlatt all korrektur til hjerneløse stavekontroller) siden de skriver Bravia i resten av artikkelen.

 

Forøvrig helt på linje med de som mener at en skjerm bør prioritere å gi best mulig bilde. Media og denslags har vi annet maskineri til, kun idioti med fordyrene greier som en aldri bruker og bare øker riskoen for at noe i elektronikken tar kvelden.

Lenke til kommentar

Litt av utfordringen Sny har hatt er at mye av funksjonaliteten settene skulle ha ikke var innebygget i selve tv-en. Man måtte koble det til via USB. Og da fikk man ikke bare flere bokser og dingser som hang på tv-skjermen, men 3D, internett, opptak og annet måtte dele på én eneste USB-utgang. Håper Sony har ryddet opp i dette og lagt all funksjonalitet de snakker om inn i selve tv-apparatet.

 

Minne for opptak er det eneste som trenger henge utenpå.

Lenke til kommentar

Er noen som har vært fornøyd etter å ha sett en 3d film?Selv på kino syns jeg 3D effekten er bortkastet og unødvendig, men ser heller frem til internett og applikasjonsløsninger til tv'en.

 

Bare de første 10min første gang jeg så en 3D film på kino. "Wow, kult!". Øynene ble vant til det, og "wow"-effekten uteble. Undertekst i 3D ble en irritasjon uten like.

 

3D er oppskrytt og bortkastet ja.

 

Men det er supply and demand som styrer.

Lenke til kommentar

Er noen som har vært fornøyd etter å ha sett en 3d film?Selv på kino syns jeg 3D effekten er bortkastet og unødvendig, men ser heller frem til internett og applikasjonsløsninger til tv'en.

 

Samtlige filmer jeg har sett i 3D på kino har vært kjempe gøy og ikke minst bra. Teknologien kan bli bedre men skal jeg se en film på kino så er det uten tvil 3D utgaven jeg vil se, ikke at en har som regel et valg da 2D visninger ikke blir vist lenger på kinoen jeg bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...