Gå til innhold

Acers Tegra 3-nettbrett snart til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildet er fake.http://www.youtube.com/watch?v=RWOzxhC_okA

 

Bildet er ikke fake, det er hentet fra en offisiell brosjyre fra Acer, mottatt av Acers pr-avdeling i dag. Men det er brukt ett bilde som er felles under overskriften "Iconia Tab A510 and A700/A701", så det er mulig det er A700/701 som er vist. Eventuelt om de finnes i både sort og sølvgrå.

b

Lenke til kommentar

Ikke det mest originale designet, men spennende innmat.

Jeg vurderte egentlig Asus Transformer Prime, men den sliter visstnok med WiFi og GPS-funksjonaliteten.

Denne har samme CPU, Android 4.0 og tilsvarende skjerm. Blir spennende å se prisen.

 

Og en ting til, 1920x1200 på en 10" skjerm er sinnsykt!

Jeg bruker det samme på 27" LCD-skjermen til PC'en hjemme :D

Lenke til kommentar

Of skal aldri røre noe acer mer, har en acer laptop som er litt over et år gammel og laderen vil ikke alltid lade, må bøye kabelen for at det skal funke. Orker ikke å reklamere, kjøper meg heller et nettbrett men venter å se hva samsung skal vise frem i februar.

 

Du vil ikke røre noe fra Acer mer, på grunn av noe som tilsynelatende er helt vanlig glapp i kabelen?

 

Da tror jeg nok ikke du vil bli mer fornøyd med verken Samsung eller noe annet merke, så lenge du ikke tar bedre vare på kablene dine. Alle kabler som ikke brukes med forsiktighet begynner å glappe. Tro meg ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Of skal aldri røre noe acer mer, har en acer laptop som er litt over et år gammel og laderen vil ikke alltid lade, må bøye kabelen for at det skal funke. Orker ikke å reklamere, kjøper meg heller et nettbrett men venter å se hva samsung skal vise frem i februar.

 

Tror ikke du kan ha noe produkt, fra noen som helst produsent isåfall. Du kan risikere lignende feil fra alle.

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...