Gå til innhold

Sniktitt: Salem (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Psst jeg liker og bygge ting og jeg likte LEGO veldig mye når jeg var liten

MEN minecraft er ikke et bygge spill for folk som liker og bygge, som LEGO eller andre ting, Minecraft er bare firkanta klosser i samme størrelse, et ordentlig bygge spill er Civilication eller The Sims,

 

Hva får deg til og tru at Minecraft er så sabla bra for oss Gamle LEGO fan, Lego hadde ivertfall 100 000 tusen forskjellige brikker og temaer, Hva har Minecraft, vell samme klossen i flere farger og forskjellig materiale,

 

Patetisk, holder meg til vanlige strategi spill for og slukke min kreative LEGO tørst

Lenke til kommentar

Psst jeg liker og bygge ting og jeg likte LEGO veldig mye når jeg var litenMEN minecraft er ikke et bygge spill for folk som liker og bygge, som LEGO eller andre ting, Minecraft er bare firkanta klosser i samme størrelse, et ordentlig bygge spill er Civilication eller The Sims,Hva får deg til og tru at Minecraft er så sabla bra for oss Gamle LEGO fan, Lego hadde ivertfall 100 000 tusen forskjellige brikker og temaer, Hva har Minecraft, vell samme klossen i flere farger og forskjellig materiale,Patetisk, holder meg til vanlige strategi spill for og slukke min kreative LEGO tørst

Tja, Minecraft fungerer i alle fall perfekt for min del, og gir utløp for den samme kreativiteten som Lego gjorde når man var mindre. Jeg vil definitivt hevde at Minecraft er det beste byggespillet der ute, og det gir mye friere spillerom for kreativiteten enn noe annet jeg kan komme på. Inkludert en del Lego-spill med tusenvis av biter (Lego Universe etc).

Lenke til kommentar

Psst jeg liker og bygge ting og jeg likte LEGO veldig mye når jeg var liten

MEN minecraft er ikke et bygge spill for folk som liker og bygge, som LEGO eller andre ting, Minecraft er bare firkanta klosser i samme størrelse, et ordentlig bygge spill er Civilication eller The Sims,

 

Hva får deg til og tru at Minecraft er så sabla bra for oss Gamle LEGO fan, Lego hadde ivertfall 100 000 tusen forskjellige brikker og temaer, Hva har Minecraft, vell samme klossen i flere farger og forskjellig materiale,

 

Patetisk, holder meg til vanlige strategi spill for og slukke min kreative LEGO tørst

Dersom det virkelig er bygging for å få utspill for din kreativitet som er målet, kan jeg varmt anbefale Blockland. Et spill som har fått alt for lite oppmerksomhet i Norge, egentlig!

Lenke til kommentar

Psst jeg liker og bygge ting og jeg likte LEGO veldig mye når jeg var liten

MEN minecraft er ikke et bygge spill for folk som liker og bygge, som LEGO eller andre ting, Minecraft er bare firkanta klosser i samme størrelse, et ordentlig bygge spill er Civilication eller The Sims,

 

Hva får deg til og tru at Minecraft er så sabla bra for oss Gamle LEGO fan, Lego hadde ivertfall 100 000 tusen forskjellige brikker og temaer, Hva har Minecraft, vell samme klossen i flere farger og forskjellig materiale,

 

Patetisk, holder meg til vanlige strategi spill for og slukke min kreative LEGO tørst

Dersom det virkelig er bygging for å få utspill for din kreativitet som er målet, kan jeg varmt anbefale Blockland. Et spill som har fått alt for lite oppmerksomhet i Norge, egentlig!

Haha nice xp

Lenke til kommentar

Haven & Hearth var episk! Noe av den beste spillopplevelsen jeg har hatt.Så dette har potensiale til å bli virkelig bra.

 

Spilte Heaven And Hearts for noen måneder siden. Selv om standard klienten var søppel, spillet lagget og var utrolig lite tilgjengelig (vanskelig å sette seg inn i det) vil jeg si meg enig, spillet var fantastisk! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...