Gå til innhold

Denne mobilen tåler ett tonns trykk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da stoler jeg heller på deg enn GSMArenas tipser :thumbup:

#strøket

 

"*Water resistant to 1.0 bar = 10m !"

 

http://www.g-shockzone.com/showthread.php?712-G-Shock-smartphone-previews-as-CES-2012

Jeg er dykker, 1 bar er ved havoverflaten og så stiger trykket med ca 1 bar hver 10. meter under vann(med små marginer, kommer litt an på saltinnhold osv). Så det de mener med at den tåler en bar må enten være 1 bar høyere enn ved havnivå(2 bar, som blir 10 meter) eller at den er sprutsikker og derfor ikke tåler mer trykk enn 1 bar.

Sjekk gjerne Wikipedia

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

IP67 betyr at enheten skal være helt støvtett, og tåle å bli nedsenket i vann opp til 1 meters dybde i 30 minutter.

 

IP68 betyr at enheten skal tåle å være nedsenket i vann kontinuerlig, på en dybde spesifisert av produsenten. Enheten må altså normalt være hermetisk lukket for å oppnå IP68.

Lenke til kommentar

IP67 betyr at enheten skal være helt støvtett, og tåle å bli nedsenket i vann opp til 1 meters dybde i 30 minutter.

 

IP68 betyr at enheten skal tåle å være nedsenket i vann kontinuerlig, på en dybde spesifisert av produsenten. Enheten må altså normalt være hermetisk lukket for å oppnå IP68.

Står det noe om hvilken sertifisering de går for på denne mobilen?

 

Utrolig stygt design btw. Men den hadde passet godt til meg om jeg var Optimus Prime.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...