Gå til innhold

Disse nye indiespillene bør du prøve (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alien Zombie Megadeath spilte jeg faktisk en del da det kom. Overraskende tilfredstillende og morsomt spill, men jeg ga vel litt opp når jeg nærmet meg de siste brettene. :p Var også dårlig på highscore, så jeg tok stort sett bare alle de andre medaljene.

 

(TotalBiscuit har vel en YT video, hvis jeg ikke husker feil.)

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

"The Book of Unwritten Tales" anbefales på det sterkeste om du er fan av gamle eventyrspill. De andre har jeg ikke prøvd.

Må si meg helt enig her. Det er lenge siden jeg har hatt så store latterkick som jeg fikk av dette spillet. Mye av humoren er veldig bra, og spillet gir et og anent spark i retning av andre sjangere.

Lenke til kommentar

"The Book of Unwritten Tales" anbefales på det sterkeste om du er fan av gamle eventyrspill. De andre har jeg ikke prøvd.

Må si meg helt enig her. Det er lenge siden jeg har hatt så store latterkick som jeg fikk av dette spillet. Mye av humoren er veldig bra, og spillet gir et og anent spark i retning av andre sjangere.

 

Fjorårets beste spill i mine øyne. Bra det endelig ble satt litt fokus på av Gamer. Oppfølgeren er forøvrig allerede ute, men engelsk oversettelse lar vente på seg igjen, forhåpentligvis ikke like lenge som forrige gang.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje litt off topic, men kan noen anbefale meg noen ordentlig gode singleplayer-spill, ala half-life og farcry-serien etc? Grafikk er ikke nøye, bare at det er et action/adventure fps spill. Indie eller ikke. Er også åpen på action/fps 3rd person, som f.eks max payne 2.

 

Du kan sjekke ut No One Lives Forever 2, Doom 3, FEAR (eneren), Return to Castle Wolfenstein, Dark Messiah of Might and Magic, Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena, Condemned og Prey.

Lenke til kommentar

Kanskje litt off topic, men kan noen anbefale meg noen ordentlig gode singleplayer-spill, ala half-life og farcry-serien etc? Grafikk er ikke nøye, bare at det er et action/adventure fps spill. Indie eller ikke. Er også åpen på action/fps 3rd person, som f.eks max payne 2.

 

Du kan sjekke ut No One Lives Forever 2, Doom 3, FEAR (eneren), Return to Castle Wolfenstein, Dark Messiah of Might and Magic, Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena, Condemned og Prey.

 

Takk for svar:) Har både spilt doom 3 og fear for endel år siden, men bare litt pga det ble for skummelt midt på natta. Får vel ta opp utfordringen igjen snart:)

Lenke til kommentar

Doom 3 synes jeg var skummelt de første timene før jeg skjønte hva som kom til å skje. FEAR synes jeg ikke var så skummelt i det hele tatt. Men begge spillene er likevel to spill jeg storkoste meg med. Om du ikke har spilt Crysis kan du sjekke det ut også. Lekker grafikk og veldig artig. Etter min menig bedre enn Crysis 2 siden det føles så mye mer fritt. Har også lest mye godt om STALKER, men det har jeg bare såvidt testet så kan ikke anbefale det, men du kan likevel sjekke det ut.

Lenke til kommentar

Doom 3 synes jeg var skummelt de første timene før jeg skjønte hva som kom til å skje. FEAR synes jeg ikke var så skummelt i det hele tatt. Men begge spillene er likevel to spill jeg storkoste meg med. Om du ikke har spilt Crysis kan du sjekke det ut også. Lekker grafikk og veldig artig. Etter min menig bedre enn Crysis 2 siden det føles så mye mer fritt. Har også lest mye godt om STALKER, men det har jeg bare såvidt testet så kan ikke anbefale det, men du kan likevel sjekke det ut.

 

Ja hadde tenkt å prøve ut det første crysis og warhead, da det minnet meg veldig om det første farcry. Syns ikke farcry 2 var like bra. Har spilt litt crysis 2 hos en kompis men syns det blir for kjedelig miljø. Må nok uansett spille gjennom det første half life snart igjen:) Kanskje verdens beste spill, etter min mening

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...