Gå til innhold

Apple-fabrikk sammenlignet arbeidere med dyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herre så teit... Mennesker ER dyr, for det første. For det andre var det bare en sammenligning av situasjoner, som om jeg sier at "å snekre hytte med tom og mari er som å lage polvotter av syltetøy" ikke betyr at tom eller mari er syltetøy eller polvotter.

 

Idiotisk ting å lage en sak av.

Lenke til kommentar

Herre så teit... Mennesker ER dyr, for det første. For det andre var det bare en sammenligning av situasjoner, som om jeg sier at "å snekre hytte med tom og mari er som å lage polvotter av syltetøy" ikke betyr at tom eller mari er syltetøy eller polvotter.Idiotisk ting å lage en sak av.

Helt ærlig, med tanke på hvordan de ansatte faktisk blir behandlet som dyr var den sammenligningen litt vel nær virkeligheten.

Gou burde holdt pent kjeft og vært takknemlig for hver dag Foxconn får behandle arbeiderne som dyr uten at noen gjør noe med det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om det er Apple eller et annet firma er rivende likegyldig, kan ikke tenke meg at det er noe forskjellig hos de andre blodslit fabrikkene i Kina. Det er mye skit oppigjennom de forskjellige trinnene av mobiltelefonproduksjon, noe får vi vite om, det meste får vi ikke.

Til syvende og sist har det liten betydning uansett, du velger ikke akkurat telefon pga arbeidsforhold under produksjon... det er godt vi ikke husker uhyggelig nyheter så lenge om gangen.

 

Mennesker er noen rare dyr....og noen er jaggu rarere enn andre...

 

OT!

 

Dersom det negative du ser i Bhatti er hans skjegg, da tror jeg du henger deg litt for mye opp i muslimsk mote.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...