Gå til innhold

Nå kan du dele «alt» på Facebook


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater hvordan alt deles på facebook. Nå tvinger for eksempel Spotify meg til å koble kontoen min opp til Facebook og slår av private session automatisk etter en liten stund. Det er ikke lenger noe valg å dele ting.

Jeg har ikke koblet mitt Spotify-bruker opp mot Facebook lenger pga. dette, og den skrur det heller ikke på automatisk etter en stund. Har hatt premium nesten siden det ble lansert (mye penger :()

Lenke til kommentar

Jeg hater hvordan alt deles på facebook. Nå tvinger for eksempel Spotify meg til å koble kontoen min opp til Facebook og slår av private session automatisk etter en liten stund. Det er ikke lenger noe valg å dele ting.

Jeg har ikke koblet mitt Spotify-bruker opp mot Facebook lenger pga. dette, og den skrur det heller ikke på automatisk etter en stund. Har hatt premium nesten siden det ble lansert (mye penger :()

 

 

 

Hver gang jeg starter Spotify på nettbrettet mitt kommer det opp et ekstra vindu som skal ha meg til å koble Spotify samme med Facebook, har prøvd mange ganger å gå vekk fra det og bare gå innpå Spotify, men da avsluttes hele Spotify, så tilslutt innså jeg at jeg ikke hadde noe valg. Jeg viste Spotify til en venn av meg her i USA, men da han prøvde å lage en bruker fikk han beskjed om at han må ha Facebook for å kunne registrere seg, noe han ikke har. Liker virkelig ikke veien Spotify og Facebook tar nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

"Spotify on Facebook"-greiene er tullete. Jeg føler meg overvåket. Last.fm er stort sett for privat bruk (statistikk), men "Spotify on Facebook" rapporterer jo om alt man foretar seg! I tillegg har jo Spotify sin egen greie, Spotify Social. Privatliv eksisterer vel ikke lenger.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...