Gå til innhold

Mass Effect 3-demo kommer neste måned (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wut? Kan vi ikke stemmestyre? Går det på samme dritten som stemmestyring på dashboardet? (I så fall kan man jo spille i offline modus, men det er jo noe forbanna piss i så fall)

 

Edit : Ser den skal kjenne igjen engelsk, tysk, fransk og italiensk. Håper ikke den gidder stresse med hvor du er hen og bare godtar engelsk.

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar

Skjønner det blir et bra spill når responsene innledes med kommentarer angående å gi kommandoer med stemmen, og hvilke gratis items man kan få for å få en enda lettere spillopplevelse . :p

 

Godt man har en historiemodus i tillegg!

Jeg har lest hver eneste snutt med info jeg har funnet om ME3 siden ME2, så det er lite nytt som dukker opp her. Men jeg tenkte faktisk ikke på at stemmestyringen kanskje kan bli påvirket av MS sin avgjørelse om å skru den av i enkelte land - DERSOM man er koblet til XBL.

 

Så uansett vil det vel fungere i offline-modus, men da mister man muligens tilgang til noe pjus, i alle fall DLCs. Man kan ikke loade ME2 saves i offline modus dersom de inneholder DLC missions.

 

Slang en post ut hos Bioware, kanskje de har et svar.

 

Uansett - demo blir gildt!! To og en halv måned til GOTY :tease: Gleder meg til å slakte "romskumlinger".

Lenke til kommentar

Noen som har spilt Forza Motorsport 4, Kinect Sports 2 eller Halo Anniversary og kan bekrefte/avkrefte om stemmestyring fungerer for nordmenn i disse spillene? Det hadde vært artig å få teste kinect-funksjonene til ME3.

 

Har spilt 2 av disse (Forza 4 og Halo Anniversary) og kan bekrefte dette fungerer mens man er online og offline, selvfølgelig må man si commandoene på engelsk noe som gjør meg ingenting da det fungerer.

 

Merkelig at spill fungerer det med å snakke til "Kinect" via commandoer, men ikke på dashbordet på en nordisk konto med normal engelsk, håpløst... :hmm:

 

Skal bli gøy å se om demoen imponerer meg eller ikke, så jeg tror for å ikke få dårlig første innblikk av demoen så jeg tester PC-demoen først å se om det flyter bra (60 FPS hadde vært digg, hadde det på ME2 på PC), visuelt flott, fungerer gameplayet osv.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Har spilt 2 av disse (Forza 4 og Halo Anniversary) og kan bekrefte dette fungerer mens man er online og offline, selvfølgelig må man si commandoene på engelsk noe som gjør meg ingenting da det fungerer.

Da burde det i det minste fungere i ME3 også. Noe annet hadde vært uhørt.

 

Merkelig at spill fungerer det med å snakke til "Kinect" via commandoer, men ikke på dashbordet på en nordisk konto med normal engelsk, håpløst... :hmm:

Agreed. Det er jo snakk om at dashboardet skal få norske voice commands, men det hadde jo ikke skadet å la oss få bruke den engelske versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...