Gå til innhold

Olympus med lommevennlig slipp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kaster meg ikke på et skip som synker!

Eller ser det kanskje ikke så ille ut lenger?

Tror det verste er over. Såvidt jeg kan skjønne så har fakta kommet på bordet, det er igangsatt etterforskning, en del har fått sparken, noen har blitt saksøkt av Olympus, og det virker som enkelte er interessert i å investere i Olympus.

 

Tror ikke Olympus hadde lansert en haug med kameraer hvis skuta holdt på å synke.

Lenke til kommentar

TG 320 ville eg i alle fall ikkje ha satsa på:

Denne skal være vanntett opp til 3 meter, [...]

Dette kameraet kan du altså berre bruka nede ved fjorden/havet. Det må vera lufttrykket som held alle pakningane på plass. Tar du det med over 3 m.o.h., så vil det minkande lufttrykket gjera at alle pakningar sprett ut av kameraet, og garantiar og alt vil ryka. Eg kunne jo heller ikkje ha tatt det med meg heim, men hatt det i eit kamerahus (tog du 'an!?) ved fjorden. [/smartass]

Lenke til kommentar

TG 320 ville eg i alle fall ikkje ha satsa på:

Denne skal være vanntett opp til 3 meter, [...]
Dette kameraet kan du altså berre bruka nede ved fjorden/havet. Det må vera lufttrykket som held alle pakningane på plass. Tar du det med over 3 m.o.h., så vil det minkande lufttrykket gjera at alle pakningar sprett ut av kameraet, og garantiar og alt vil ryka. Eg kunne jo heller ikkje ha tatt det med meg heim, men hatt det i eit kamerahus (tog du 'an!?) ved fjorden. [/smartass]

 

Er et rimelig greit kamera til å ha til dykking. Burde ligge klart i enhver dykkerbåt. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...