Gå til innhold

Mobildekselet som reparerer seg selv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv som Android tilhenger kan jeg svare deg på dette. For det første er iPhone hysteriet størst, og for det andre er iPhone sortemenetet langt mindre, og dermed enklere å levere til. Med produsenter som HTC som kommer med nye modeller hver dag nesten, er det vanskelig for en dekselprodusent å henge med. Dette er tross alt deksler som passer som hånd i hanske.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor skal alt det nye kome til eple produkter? Er det ikkje android produsentene burde satse på, ettersom det blir større og større? :/

Svært lett å svare på. Android er kanskje større enn iOS nå, men iOS er spredt over, i hovedsak, tre mobiler, hvor to av de har nøyaktig samme mål. Det vil si at det er en større kjøpergruppe for dekselet, med mindre de har tenkt å lage 4000 ulike størrelser på dekslene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er ingen nyhet. Slik lakk har eksistert en god stund på biler. Bare kjekt om det kan brukes på mobiler. Vel og merke om man ønsker simple plast-produkter. Personlig liker jeg mye bedre skikkelige produkter laget av stål. Jalla er ikke populært i min omgangskrets.

 

Stål? Personlig vil jeg si det er rimlig jalla å lage en mobil i stål, litt av poenget er jo at den skal være mobil. Hva blir det neste? God og solid utarmet uran?

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Dette er ingen nyhet. Slik lakk har eksistert en god stund på biler. Bare kjekt om det kan brukes på mobiler. Vel og merke om man ønsker simple plast-produkter. Personlig liker jeg mye bedre skikkelige produkter laget av stål. Jalla er ikke populært i min omgangskrets.
Stål? Personlig vil jeg si det er rimlig jalla å lage en mobil i stål, litt av poenget er jo at den skal være mobil. Hva blir det neste? God og solid utarmet uran?AtW

 

Er ikke en telefon i stål mobil og bærbar da? Jeg vet så klart ikke hvordan din fysikk er, men jeg har ingen problemer med å løfte 150-60 gram. :o)

Lenke til kommentar
Dette er ingen nyhet. Slik lakk har eksistert en god stund på biler. Bare kjekt om det kan brukes på mobiler. Vel og merke om man ønsker simple plast-produkter. Personlig liker jeg mye bedre skikkelige produkter laget av stål. Jalla er ikke populært i min omgangskrets.
Stål? Personlig vil jeg si det er rimlig jalla å lage en mobil i stål, litt av poenget er jo at den skal være mobil. Hva blir det neste? God og solid utarmet uran?AtW

 

Er ikke en telefon i stål mobil og bærbar da? Jeg vet så klart ikke hvordan din fysikk er, men jeg har ingen problemer med å løfte 150-60 gram. :o)

 

En smartelefon i dagens størrelse vil ikke veie 150 gram med ståldeksler.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hvorfor skal alt det nye kome til eple produkter? Er det ikkje android produsentene burde satse på, ettersom det blir større og større? :/

Svært lett å svare på. Android er kanskje større enn iOS nå, men iOS er spredt over, i hovedsak, tre mobiler, hvor to av de har nøyaktig samme mål. Det vil si at det er en større kjøpergruppe for dekselet, med mindre de har tenkt å lage 4000 ulike størrelser på dekslene.

 

4000 er nesten en underdrivelse. På grunn av de tullete, idiotiske mobiloperatørene som absolutt skal ha sin egen versjon av alt mulig så ender du opp med flerfoldige utgaver av hvert deksel innenfor samme grunnleggende telefonmodell. S II, f.eks:

Samsung GT-i9100 Galaxy S II

Samsung Galaxy S2 Cityzi

Samsung Galaxy S II 4G

AT&T Samsung Galaxy S 2

Lenke til kommentar
Med produsenter som HTC som kommer med nye modeller hver dag nesten, er det vanskelig for en dekselprodusent å henge med. Dette er tross alt deksler som passer som hånd i hanske.

Det har du helt rett i. Hos DesignSkins har vi 3 ingeniører som i snitt bruker to dager på å måle til og kvalitetssikre en ny modell, og en håndfull burker som krønsjer tall om natta. Alt må passe perfekt, og den minste ujevnhet ved kantene blir underkjent... og så er det på'n igjen for å utvikle en ny prototype.

 

Dessuten er det en utfordring i seg selv å få tak i early release modeller eller dummies som faktisk stemmer med modellen som senere lanseres i Europa. Men DesignSkins ligger ikke på latsida akkurat, så vi lanserer et par håndfuller nye modeller hver uke, enten det er for skins til mobiler eller bærbare eller andre gromsaker. Sist uke lanserte vi blant annet Samsung Galaxy Xcover S5690, Galaxy Nexus I9250, HTC Sensation XL og HTC Titan.

 

prototype-htc.jpg

Her ser du et eksempel på forskjellen mellom butikk-dummy og en early release model... og da gjelder det å få laget ny protoype av skin'et fort som F ;-)

Endret av iBlob
Lenke til kommentar

Eg er meir og meir sikkar på at eg skal kjøpa Iphone for fyste gongen i mitt liv, Eg likar ikkje Android market sine rettigheitar at utviklarane av applikasjonen kan lesa meldingar også vidare meire informasjon, Eg kjem aldri til og bruke Android market igjenn, Har høyrt fra ein person av meg at Sjefane i iphone er strenge på kem som får laga applikasjonar og det likar eg, for da er me brukarane sikra for sånne folk som har onde hensiktar med og laga farlega applikasjonar med virus, eg har ikkje blitt utsatt av detta men når eg leste på amobil ellar mobilen så stod det at det var sikkerheitshul I Android market, så eg kjem nok til og gå for ein iphone men eg skal lesa nøye før eg kjøpar ein ny mobil.

Lenke til kommentar

Eg er meir og meir sikkar på at eg skal kjøpa Iphone for fyste gongen i mitt liv, Eg likar ikkje Android market sine rettigheitar at utviklarane av applikasjonen kan lesa meldingar også vidare meire informasjon, Eg kjem aldri til og bruke Android market igjenn, Har høyrt fra ein person av meg at Sjefane i iphone er strenge på kem som får laga applikasjonar og det likar eg, for da er me brukarane sikra for sånne folk som har onde hensiktar med og laga farlega applikasjonar med virus, eg har ikkje blitt utsatt av detta men når eg leste på amobil ellar mobilen så stod det at det var sikkerheitshul I Android market, så eg kjem nok til og gå for ein iphone men eg skal lesa nøye før eg kjøpar ein ny mobil.

 

Er du gal? Litt tålmodighet så får du ny Nokia som overgår alt annet av mobiler. Det får du forsåvidt allerede, men om du ønsker en mobil som garantert er det beste på markedet, er det ikke lenge til Nokia vil overraske bransjen. Vent og se.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...