Gå til innhold

Ett tastatur for smarttelefon og PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd at de ikke lanserer dette som en kabel-dongle som kobles til et hvilket som helst USB-tastatur.

 

Jepp ett mye bedre alternativ, er til tider jeg spiller ett spill som ikke støtter ALT + TAB (Stygg feil av gutta i spill industrien!) også problemer med mangel på Eyefinity støtte som da gir andre spennende problemer med ALT + TAB (Hva med kun 1 av 3 skjermer som er midten som tenner og viser skrivebordet mens de andre er svarte?)

 

Derfor tyr jeg til mobilen om jeg må slå opp på console kommandoer til eksempel, og må da jobbe med den forferdelige touch dritten.

Problemet med dette tastaturet er at jeg må da ha 2x tastaturer, ikke F om jeg byttet ut mitt NKRO tastatur med ett billig billig bygget ala 200 kroners tastatur som ikke takler mer enn 2 knapper samtidig.

 

En dongle som JohndoeMAKT nevner er den BESTE løsningen, da kan jeg bruke nåværende tastatur som er overlegent det de har, og bare switche over.

Lenke til kommentar

Synd at de ikke lanserer dette som en kabel-dongle som kobles til et hvilket som helst USB-tastatur.

 

Jepp ett mye bedre alternativ, er til tider jeg spiller ett spill som ikke støtter ALT + TAB (Stygg feil av gutta i spill industrien!) også problemer med mangel på Eyefinity støtte som da gir andre spennende problemer med ALT + TAB (Hva med kun 1 av 3 skjermer som er midten som tenner og viser skrivebordet mens de andre er svarte?)

 

Derfor tyr jeg til mobilen om jeg må slå opp på console kommandoer til eksempel, og må da jobbe med den forferdelige touch dritten.

Problemet med dette tastaturet er at jeg må da ha 2x tastaturer, ikke F om jeg byttet ut mitt NKRO tastatur med ett billig billig bygget ala 200 kroners tastatur som ikke takler mer enn 2 knapper samtidig.

 

En dongle som JohndoeMAKT nevner er den BESTE løsningen, da kan jeg bruke nåværende tastatur som er overlegent det de har, og bare switche over.

Tavler med USB port og video ut er fine greier slik. Sett opp en KVM ;)

Lenke til kommentar

Altså... hva er poenget? Sittter man med en PC rett foran seg, så trenger man svært lite av informasjonen som er tilgjengelig på mobilen - får man inn en mail, så svarer man på PCen, f.eks.

 

Det eneste jeg kan tenke meg er SMSer, men det finnes jo hundrevis av forskjellige måter å få inn SMSer på PCen, mobilen trenger ikke engang å være fysisk koblet til PCen for at det skal fungere, det finnes også virtuelle skrivebord som gjør at man kan få alt som ligger på mobilen opp på nettleseren, f.eks. Airdroid gjør det uten problemer.

 

Jeg kan se det som nevnes med at enkelte programmer og spill ikke støtter Alt+Tab'ing, men det er et fåtall som ikke støtter dette, og det er fullt mulig å komme rundt problemet.

 

Hadde dette vært en liten USB-dings med BT innebygget, som sendte tastatursignalene videre til valg signalkilde, så hadde det vært genialt. Dette virket bare tungvindt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...