Gå til innhold

TERA er klart for kalenderen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette et koreansk grinde-mareritt som tigger med micropayments og kreler av russere?

 

 

Er lurt å ta en titt på spill før du setter de i free2play båsen sammen med russere... ;)

 

Personlig så knuser dette spillet f.eks GW2 på animasjoner og combat, selv om GW2 sikkert har mer fyldig gameplay.

 

Tera mini boss fight

 

GW2 mini boss fight

 

Du får avgjøre selv...

Endret av Crazning
Lenke til kommentar
Tera mini boss fight
GW2 mini boss fight
Du får avgjøre selv...

 

Jeg ser I TERA så er det satt opp en typisk Tank/DPS/healer party, mens i GW2 så har ve en thief og en mage med nok baller til å ta ned en boss. Så er det jo en kjent sak om at GW har aldri hatt grind marerittet. Det er ikke vanskelig å velge for å si det slik.

Endret av Xmasbeer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARiktig nok bare beta, men på bursdagen min tillogmed! ^^Og nei, det er et pay-to-play MMO.Er vel sikkert noe snev av grinding som alt koreans, but still.

Holy crap dude jeg skulle si JAAAAAAAAAAAAA

 

og fordi dette er 1 dag etter min bursdag !!!

Selv om Aion var Ginding betyr ikke at dette blir likt, prøv og ver litt posetiv

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jesus christ bSTY

 

Da er det bare å ta i bruk feriedagene!

 

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARiktig nok bare beta, men på bursdagen min tillogmed! ^^Og nei, det er et pay-to-play MMO.Er vel sikkert noe snev av grinding som alt koreans, but still.

og fordi dette er 1 dag etter min bursdag !!!

 

Bitch be older than me. :ph34r:

Endret av lolvik
Lenke til kommentar

Er dette et koreansk grinde-mareritt som tigger med micropayments og kreler av russere?

 

 

Er lurt å ta en titt på spill før du setter de i free2play båsen sammen med russere... ;)

 

Personlig så knuser dette spillet f.eks GW2 på animasjoner og combat, selv om GW2 sikkert har mer fyldig gameplay.

 

Tera mini boss fight

 

GW2 mini boss fight

 

Du får avgjøre selv...

Jeg er en gw2 fanboy og jeg liker absolutt ikke inlegget ditt!!! :) Animasjoner synes jeg ikke tera knuser gw2 paa i det hele tatt, men combat kan sies noe annet om, foler ikke at "knuser" er riktig ord her. Og maatte du finne den verste videoen fra gw2? :p

Lenke til kommentar

Jesus christ bSTYDa er det bare å ta i bruk feriedagene!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARiktig nok bare beta, men på bursdagen min tillogmed! ^^Og nei, det er et pay-to-play MMO.Er vel sikkert noe snev av grinding som alt koreans, but still.
og fordi dette er 1 dag etter min bursdag !!!
Bitch be older than me. :ph34r:

 

??

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...