Gå til innhold

– Razer Blade kommer ikke til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2800 dollar ? det var dyrt for en bærbar med beskjedne spesifikasjoner. GT 555m ? er jo et mid end skjermkort i bærbar sammenheng.

 

Merkevarer=overpriset, er jo gammelt nytt det. Bare tenk på merketøy kontra "H&M-tøy", eller Mac kontra en "vanlig" pc.

 

sant nok. er vel derfor de kun lanserer den i usa og ikke i europa. amrikanere er dumme nok til å kjøpe denne, men vi europere er litt smartere :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ville ikke kjøpt en slik omså jeg fikk den for en 500lapp.

ser ut som du MÅ bruke ekstern mus på den, touchskjermen er bare stygg og i veien, klarer neppe crysis 2 på low uten å droppe ned til 30 fps samt at den (originalt) koster alt for mye.

 

Bra forsøk på innovativ tenking Razer, men 70% av produktene deres er elendige til gaming.

Lenke til kommentar

Den første virkelige spillmaskinen?? Med hold dere fast alle sammen..tamtaratam GT555????????????? :dontgetit:

 

Er Razer dritings?? De lanserer en maskin med et grafikkort som klarer og kjøre nye spill dårlig i low settings og kaller det en spillmaskin?? :no:

 

Det er jo griseflaks at de ikke lanserer den dritten utenfor USA da så slipper de flere misfornøyde kunder. :w00t:

Lenke til kommentar
Og kanskje viktigst av alt er maskinen temmelig stilren til spillmaskin å være.

Drar ikke gamers lenger med seg store kabinetter uten sidedør for bedre lufting, gjerne ribbet for ting som CD-ROM for å gjøre den lettere å flytte på, med mus, musematte, tastatur, headset og skjerm fra forskjellige produsenter hvor ikke et øyeblikks tanke har gått til farge eller stil, det er frekvens, friksjon og form som teller?

 

Eller har gamers blitt til laptop-flyttende streitinger med Fatal1ty-skjermer og Scull/Dre headset i selvlysende neongrønn som til og med dusjer hver dag?

 

:D

Endret av JohndoeMAKT
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Den første virkelige spillmaskinen?? Med hold dere fast alle sammen..tamtaratam GT555????????????? :dontgetit:

 

Er Razer dritings?? De lanserer en maskin med et grafikkort som klarer og kjøre nye spill dårlig i low settings og kaller det en spillmaskin?? :no:

 

Det er jo griseflaks at de ikke lanserer den dritten utenfor USA da så slipper de flere misfornøyde kunder. :w00t:

 

GT555 drar det meste på high med 30+ fps som er meget spillbart. Hell... GT540 på maskinen min drar det meste på high, og ja jeg snakker om nyere spill som BF3, Skyrim ol.

Lenke til kommentar

Den første virkelige spillmaskinen?? Med hold dere fast alle sammen..tamtaratam GT555????????????? :dontgetit:

 

Er Razer dritings?? De lanserer en maskin med et grafikkort som klarer og kjøre nye spill dårlig i low settings og kaller det en spillmaskin?? :no:

 

Det er jo griseflaks at de ikke lanserer den dritten utenfor USA da så slipper de flere misfornøyde kunder. :w00t:

 

GT555 drar det meste på high med 30+ fps som er meget spillbart. Hell... GT540 på maskinen min drar det meste på high, og ja jeg snakker om nyere spill som BF3, Skyrim ol.

 

hvilken oppløsning? 1366x768?

 

GT555M klarer knapt BF3 på medium med 30 FPS, og mange kaller 30 FPS uspillbart...

 

(jeg vet ikke helt hvilken oppløsning notebookcheck bruker i sine benchmarks, men jeg regner med at det er 1366x768)

 

GT540M yter knapt bedre enn mitt HD 5650 i denne maskinen, og det klarer BF3 på LOW med 35 FPS, og prosessoren er garantert ikke flaskehalsen...

Endret av olestokk
Lenke til kommentar

 

hvilken oppløsning? 1366x768?

 

GT555M klarer knapt BF3 på medium med 30 FPS, og mange kaller 30 FPS uspillbart...

 

(jeg vet ikke helt hvilken oppløsning notebookcheck bruker i sine benchmarks, men jeg regner med at det er 1366x768)

 

GT540M yter knapt bedre enn mitt HD 5650 i denne maskinen, og det klarer BF3 på LOW med 35 FPS, og prosessoren er garantert ikke flaskehalsen...

 

Ehm... FYI de fleste konsollspill kjøres i 30 fps, så det er absolutt helt spillbart. På min egen pc (Asus U46SV) med GT540M så kjører jeg Crysis 2 på "advanced", Skyrim på high, BF3 på medium, NFS The Run på high med ca. 30 fps og 1366x768. I full HD så vil et GT555 yte ca. tilsvarende.

 

Nå skal det sies at 2700 USD for en PC med GT555M er latterlig dyrt, men grafikkortet i seg selv er langt ifra dårlig/uegnet for gaming med god ytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...