Gå til innhold

Sony til angrep på Spotify og WiMP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mindre det kommer app til android, så holder jeg meg til spotify :)

 

RTFA? "Android-telefoner har også tilgang til å bruke tjenesten", og her er appen.

 

Edit: Akk, der gikk vel forøvrig muligheten for Spotify på PS3 ut av vindu for godt. Er litt ukult når dingsefabrikanter også er innholdsleverandører.

Endret av Okapi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med mindre det kommer app til android, så holder jeg meg til spotify :)

 

Android-telefoner har også tilgang til å bruke tjenesten,

Om at jeg kan bruke det på android er en annen sak, jeg vil ikke spille musikk ifra nettleseren.

 

Spotify er digg, wimp har jeg kun prøvd når det ble utgitt så holder kjeft angående dette, beat.no har jeg ikke erfaring med i det hele tatt.

Så i mine øyne, frem til noen har noe som kan konkurere med spotify, så holder jeg meg der.

 

Edit: Okapi: Den så jeg ikke. Kan teste ut det iallefall, har trua på sony, men ikke enda :p

Endret av Wik
Lenke til kommentar

Om at jeg kan bruke det på android er en annen sak, jeg vil ikke spille musikk ifra nettleseren.

 

Spotify er digg, wimp har jeg kun prøvd når det ble utgitt så holder kjeft angående dette, beat.no har jeg ikke erfaring med i det hele tatt.

Så i mine øyne, frem til noen har noe som kan konkurere med spotify, så holder jeg meg der.

 

Edit: Okapi: Den så jeg ikke. Kan teste ut det iallefall, har trua på sony, men ikke enda :p

Spotify funker flott for meg, merker ikke mye til at mange sanger mangler og slikt.

 

Ellers skjønner jeg ikke hva som er så flott med å ha musikken i nettleser, for meg vil det da bare bli blanda inn i andre tabs jeg har oppe og jeg får ikke brukt media knappene på tastaturet til å spille/pause musikk.

Spotify får jeg på skolepcen uansett, ellers har jeg det på mobilen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Dette med rettigheter kommer til å bli et større og større problem for sluttbruker.

 

Jeg er negativ til utviklingen fordi kultur (musikk, film, tv sendiger) vil bli spredd over mange rettighetshavere som alle har egen distribusjon. Sannsynligheten er da stor for at andre distributører nektes innhold og sluttbruker må enten ha en mengde abbonement eller avstå fra innholdet.

 

Egentlig burde det bli ulovlig å eie rettigheter på kultur når en samtidig er distributør for å forsikre at alle distributører har lik tilgang på alt innhold.

Lenke til kommentar

Nei, nei, nei... Uff, hvorfor måtte SONY satse på dette? Tviler på at de lykkes med noe utenom å hindre f.eks. Spotify på sine produkter... Det de skulle ha gjort er å inngått et sammarbeid med Spotify, slik at man kunne logget inn med Premium-konto på PS3 og Bravia-produkter. Prøvde det såvidt, kan ikke si jeg ble så veldig interessert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"En sentral egenskap ved Music Unlimited er muligheten til å synkronisere sitt eget MP3-bibliotek med tjenesten"

 

Dette har Spotify hatt fra dag en , og er en selvfølge bør være.

 

Du tar det litt ut av kontekst her. Music Unlimited lar seg skylagre samlingen din hos Sony. Såvidt meg bekjent er ikke noe tilsvarende mulig med Spotify.

Lenke til kommentar

"En sentral egenskap ved Music Unlimited er muligheten til å synkronisere sitt eget MP3-bibliotek med tjenesten"

 

Dette har Spotify hatt fra dag en , og er en selvfølge bør være.

 

Du tar det litt ut av kontekst her. Music Unlimited lar seg skylagre samlingen din hos Sony. Såvidt meg bekjent er ikke noe tilsvarende mulig med Spotify.

 

Ikke er det mulig(?) å sykronisere uten å gå via noen sky heller. (i spotify altså)

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...