Gå til innhold

Slik blir Ultrabook i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det er fint man kan kjøpe tynne laptop i metall, utviklingen går videre folkens.

 

Men jeg skulle likt å sett om produsentene klarer å presse inn ett HD 7950m skjermkort uten det går ut over tempraturen eller ytelsen.

 

Så på spilling hjelper det lite med tynne laptop, prosessorkjøleren er byttet med metallkjøling der maskinen blir varm og lydløs?

 

Så jeg gleder meg til Ivy Bridge og 8 GB ram, som jeg regner vil være mulig å få til, antakelig ikke enkelt å bytte ram. Men fikk lyst på en ny laptop til sommeren.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Den første Lenovo "ultrabooken" så jo akkurat ut som MBP..

 

Mye penger å spare på å kopiere design :)

 

I min verden er dette like latterlig som forsøket på å framstå som noe man ikke er/har, som å klistre Apple-merket på oversiden av et annet PC-merke på lokket av en bærbar.

 

Evt kjøpe bodykit og emblem til en lada så den skal ligne på en Rolls-Royce :p Kudos til Lenovo for plettfri designkopi da :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

hva er vitsen? vanlige 13" er jo tynn og lett nok for å drasse med seg, men har fornuftig maskinvare og ikke minst fornuftig med tilkoblinger, ultraportable er jo helt ubrukelig på den fronten.

 

Det er ditt syn på saken, andre er mer villig til å ofre ting for pris.

 

AtW

 

Ja selvfølgelig er det mitt syn på saken, hva ellers.

 

jeg skjønne meg bare ikke på synet som favorisere ultraportable, spesielt når en se på prislappen.

Lenke til kommentar

hva er vitsen? vanlige 13" er jo tynn og lett nok for å drasse med seg, men har fornuftig maskinvare og ikke minst fornuftig med tilkoblinger, ultraportable er jo helt ubrukelig på den fronten.

 

Det er ditt syn på saken, andre er mer villig til å ofre ting for pris.

 

AtW

 

Ja selvfølgelig er det mitt syn på saken, hva ellers.

 

jeg skjønne meg bare ikke på synet som favorisere ultraportable, spesielt når en se på prislappen.

 

Grunnen til at jeg skrev det var at det virket ikke som du skjønte poenget med produktet i det hele tatt. De er vesentlig lettere og tynnere, og mye greiere å ha med seg. Det er synspunktet du må se det fra. La oss si du har en jobb der man reiser mye og tjener mye, det fører til en skifting av prioritet vekk fra pris og mer over til liten størrelse. Men ja, det er dyre maskiner, og man må verdsette liten størrelse høyt (selv om det sikkert er noen som kjøper det mest pga "mote")

 

AtW

Lenke til kommentar

Nja, nå synes jeg at de forholdsvis feite 13"(eller 14") hp-probook 4330s vi har som skole Pc, er ganske lett og greit å bære rundt med(forsåvidt det eneste de er god i) , men jeg kan godt tenke meg at det finnes noen som vil har noe enda lettere.

 

Likevel kan ikke være så vanskelig og putte en brukbar antall med tilkoblingen på.

 

 

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...