formkake skrev 14. februar 2012 - 15:39:
Har xbox og Gold membership, har tenkt til å fortsette med det, men jeg er VELDIG lite imponert når jeg ser lister over alt det "nye" som kommer hele tiden; dvs. hva folk i andre land har. Vi har.. Hulu og FB? Har ikke skjedd så mye siden 2005.
Jeg kan godt betale for å få innhold. Jeg kan godt betale mere for å få det samme, siden vi bor i Norge og alt. Men jeg er ikke så imponert over å måtte betale mere for mindre innhold. Jeg betaler i praksis for å få lov til å spille online, når Xbox LIVE Gold blir markedsført slik:
Xbox LIVE is the online service for Xbox 360and a whole lot more. Your TV is transformed into a connected entertainment experience with Xbox LIVE. Play Kinect and controller games with online friends wherever they are or instantly watch HD movies, TV shows and sports. Use Kinect to discover entertainment options that interest youjust say what you want to watch, and Xbox finds it.*
Asterisken på slutten betyr naturligvis at den er en vegg med tekst et sted som sier at man ikke har rett på noe av det her, så vi har ikke noe vi skulle sagt sånn sett. Men det er ikke det saken handler om.