Gå til innhold

– Epic Mickey 2 blir multiplattform (PS3, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første spillet ble trukket ned for meg pga den kosntante wiimote ristingen, håper vi slipper motion kontroller på denne oppfølgeren.

 

Kjempebra at en kan spille alene også og forhåpentligvis blir vi ikke sittende med en datastyrt partner som en gjør i så mange spill som støtter coop når en spiller alene.

Hadde jo vært flott med en oppdatert port av det første spillet til de andre platformene også.

 

Tale hadde også vært flott, da det untektelig var litt merkelig at Mikke bare gryntet i det første spillet når vi jo er vant til at han snakker. Føltes litt lavbudsjett pga det.

Lenke til kommentar

Det første spillet ble trukket ned for meg pga den kosntante wiimote ristingen, håper vi slipper motion kontroller på denne oppfølgeren.

 

For ikke å snakke om det forferdelige kameraet. De burde absolutt tatt seg bedre tid og fikset det før de slapp spillet, for det er sjelden jeg har opplevd et så kranglete kamera i et spill før.

Det ryktes faktisk at Nintendo selv gikk inn og fikset på kameraet og litt småting på den japanske utgaven av spillet. Vært morsomt å sett resultatet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...