Gå til innhold

Noen Quakespillere her?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg bare lurer på om det finnes noen nordmenn der ute som aktivt spiller quake 3 eller quake live? Vet at disse 2 spillene er ganske daue, men selv spiller jeg quake live flere ganger i uken på høyt nivå, og får følelsen av at jeg er den eneste norske personen der ute, mens 80% er svensker. Så finnes det noen form for norsk community/forum hvor de få norske spillerne befinner seg, hvis ikke så synes jeg at dette er merkelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg bare lurer på om det finnes noen nordmenn der ute som aktivt spiller quake 3 eller quake live? Vet at disse 2 spillene er ganske daue, men selv spiller jeg quake live flere ganger i uken på høyt nivå, og får følelsen av at jeg er den eneste norske personen der ute, mens 80% er svensker. Så finnes det noen form for norsk community/forum hvor de få norske spillerne befinner seg, hvis ikke så synes jeg at dette er merkelig.

 

Quake 3 døde vell når Norwegian Quake League forsvant, tror den "gamle" generasjonen som spilte det ble for gammel. Var ganske stort community den gang, men sjekk ut Norwegian Quake League sin facebook gruppe, finnes sikkert flere grupper på facebook

Endret av olsken
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...