Gå til innhold

Deler du julebildene dine på Facebook?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Har sett bilder via skydrive som andre har lastet opp og det virker da absolutt kurrant. Jeg deler en god del familiebilder som jeg har scannet inn, via flickrs familiekonto-opplegg, men dette virker til dels tungvindt. Hvordan fungerer funker den selektive delingen i Skydrive? Må familiemedlemmer nok en gang opprette konto (sikkert live-konto), eller kan de f.eks få en direktelink og et passord?

Lenke til kommentar

Dette var jo rein reklame fra Microsoft skjult som en artikkel.

 

Burde jo som et minimum vært tatt med hvilke betingelser man må godta for å benytte tjenesten. Og som Egil nevner, hvordan dette fungerer i praksis.

 

Men han som har signert denne, har vel neppe testet dette selv, så han vet vel ikke noe annet enn hva Microsoft skrev.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Det enkleste må da være å dele bildene med den eller de tjenestene man bruker fra før...

 

Være seg Dropbox, Jotta, Google doc, Sin Fotofremkallingsside, G+, Facebook, Mail, FTP, SendSpace, SendThisFile, Div Fildelingssider... Alle med litt forskjellige funksjoner å løsninger såklart..

 

Bruker man ikke Skydrive fra før av, så begynner men ikke å bruke det nå, for å dele julebildene...

 

Jeg bruker Jotta og Dropbox...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skydrive sin fil- og kataloghåndtering har vært totalt håpløs i årevis. Det vil si fryktelig tungvint å gjøre banale ting som merke flere filer samtidig, flytter mange filer av gangen eller flytte hele kataloger. Dermed har det hjulpet lite at de gir ut 25 GB gratis, når tjenesten var så tungvin i bruk at jeg aldri gadd å laste opp mer enn noen lusne megabyte.

 

Først nå nettopp at dette har gått opp for Microsoft, og de har begynt å oppgradere funksjonaliteten. Så de ligger ganske mange år bak konkurrentene.

Endret av Langbein
Lenke til kommentar

Har egentlig lyst til å migrere over til en annen tjeneste enn Dropbox, som jeg bruker idag. Grunnen er den latterlige lave kapasiteten man får på Dropbox. Syncing er også håpløst tregt. Eneste grunnen til at jeg fortsatt bruker det er at Dropbox er bedre integrert på telefonen min.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...