Gå til innhold

Disse kjendisene bør du ikke søke på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Kvalitets stoff.

 

Nå er det vel like før det dukker får "hjemme hos" reportasjer hvor vi får vite alt om datautstyret til folk med masse venner på face'rn;

 

Kun denne uke; Alt om utstyret til Tone Damli !!!!!

 

i nært samarbeid med Her og Nå redaksjonen antagelig.

 

Nah, det er vel antagelig på tide å si God kveld Norge til dette nettstedet.

Lenke til kommentar

Hva er dette for noe dritt? Jeg trodde i et øyeblikk jeg var på side2.

 

Jeg kan ikke forstå hvorfor dere legger ut slike artikler igjen og igjen når dere får så mange negative kommentarer på det? Ikke har jeg sett noen forsvare agurknyhetene deres heller. Kan skribenten vennligst fortelle hvorfor dere publiserer stoff av så lav kvalitet?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva er dette for noe dritt? Jeg trodde i et øyeblikk jeg var på side2.Jeg kan ikke forstå hvorfor dere legger ut slike artikler igjen og igjen når dere får så mange negative kommentarer på det? Ikke har jeg sett noen forsvare agurknyhetene deres heller. Kan skribenten vennligst fortelle hvorfor dere publiserer stoff av så lav kvalitet?

 

Hei, og takk for tilbakemelding! Tanken var vel bare å spe ut med litt "lett" romjulsstoff. Beklager at artikkelen ikke falt i smak, og kritikken tas til etterretning. =)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Takk for respons, Eigil.

 

Jeg "skriker" ikke fordi akkurat denne artikkelen ødela julen og at livet ikke er verdt å leve, men at kvalitetsnivået på mange artikler generelt har sunket(på alle tek.no-sidene), og at det er viktig at dere prøver å ta tak i. Det er slemt å si det, men dere vil vel ikke ende opp som ITAvisen?

 

Side2, ITAvisen og tildels Teknofil er for agurknytt, mens de andre nettsidene er var forbeholdt kvalitetsnyheter. For all del, det finnes tider da det er lite interessante nyheter å melde om, men da synes jeg heller dere bør bruke tid på å produsere stoff selv. Som f.eks tester og anbefalinger/guider.

 

Veldig off topic, men jeg etterlyser mer fokus på brukerprodusert materiale. Tidligere var det titt og ofte artikler om gode selvbygg fra forumbrukere og til og med morsomme prosjekter som dere gjennomførte selv, men nå har arbeidslogger-kategorien nærmest dødd. Det henger kanskje sammen med at det ikke er så morsomt å dele byggeprosessen med andre når det ikke er så mange som leser og kommenterer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg søker av og til etter kjendiser for å se hvilken andre filmer de har spilt på, men de eneste linkene jeg pleier å trykke på er imdb og wikipedia.

 

Jo, gjør det samme her, spesielt i tilfeller hvor jeg hører en kjent stemme fra en rollefigur også sjekker jeg IMDB og finner ut at han har spillt i en annen serie / film jeg har sett.

 

@AfterGlow:

Bra, for vi anser dette nettstedet for noe HELT annet enn ITAvisen og andre agurksider.

En mest klikk for å trekke lesere fra de andre er noe dere vil tape på i lengden.

I allefall få svineriet ut av hw.no og stu det bort i en krok på ett annet domene i det minste.

Lag heller fornuftige / spennende artikkelserier som forslaget med en solid etterforsking og research på reklamasjonsretten og hvilke komponenter dette gjelder (Skikkelig flersidet artikkel for hver komponent) slik at den er brukbar i fremtiden via Google søk og oppslagsverk den dagen ett hovedkort sier takk og farvel for en eksempel.

Slike artikler står det respekt av! og lever lengere, disse agurkartiklene lever kun i ca 2 uker så er de skrot.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Lag heller fornuftige / spennende artikkelserier som forslaget med en solid etterforsking og research på reklamasjonsretten og hvilke komponenter dette gjelder (Skikkelig flersidet artikkel for hver komponent) slik at den er brukbar i fremtiden via Google søk og oppslagsverk den dagen ett hovedkort sier takk og farvel for en eksempel.

Slike artikler står det respekt av! og lever lengere, disse agurkartiklene lever kun i ca 2 uker så er de skrot.

+1 :)

Om HW.no får til noen slike store og gode dyptgående artikler i 2012 vil det kunne sette siden tydelig i særklasse i norge, som er noe dere vil tjene mye på i lengden. My av det som trekker nå om dagen er de aktive og engasjerte entusiastene som har vært med siden overklokking.no og tilsvarende folk av nyere generasjon som har blitt med siden. Diskusjonstrådene til artiklene på HW.no slår ofte nyhetene og artiklene som publiseres på konkurrerende nettsider. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som er farlig med å gå inn på det der? Søkte nettopp opp Heidi Klum på google, og gikk inn på de 5 første lenkene, som var wikipedia x2, heidi klums webside, imdb og fanside. Where did them virus' go?

 

78 sider bakover. Om du klikker på en link der, så er det en popup-reklame som peker til en skadelig side.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som er farlig med å gå inn på det der? Søkte nettopp opp Heidi Klum på google, og gikk inn på de 5 første lenkene, som var wikipedia x2, heidi klums webside, imdb og fanside. Where did them virus' go?

 

78 sider bakover. Om du klikker på en link der, så er det en popup-reklame som peker til en skadelig side.

 

Og med det konluderer man med at det er farlig å søke på det? Skulle ikke forundre meg :!:

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...