Gå til innhold

– iPhone 5 får helt nytt design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, etter alle ryktene i forkant av iPhone 4S/5, så må dere tilgi meg om jeg ikke hopper opp og ned av glede riktig enda.

 

Spør du meg så kunne de ha spart seg for det stygge halvspiste eplet som bare minner meg om syndefallet og som få apleprodukter til å virke helt teite. en liten logo i hjørnet hadde holdt, eller at man fikk med et klistermerke man kunne velge om man ville ha på eller ikke.

 

Bittermuch? :p

Endret av LordErik
Lenke til kommentar

Mere plast er en god utvikling om dette ryktet er rett.

 

AtW

 

Spør du meg så kunne de ha spart seg for det stygge halvspiste eplet som bare minner meg om syndefallet og som få apleprodukter til å virke helt teite. en liten logo i hjørnet hadde holdt, eller at man fikk med et klistermerke man kunne velge om man ville ha på eller ikke.

 

Bittermuch? :p

 

Trenger vel ikke akkurat å være bitter, synes selv det er en skjemmende designdetalj, spesielt på de bærbare hvor den gigantiske logoen lyser til alt overmål.

 

AtW

Lenke til kommentar

Trenger vel ikke akkurat å være bitter, synes selv det er en skjemmende designdetalj, spesielt på de bærbare hvor den gigantiske logoen lyser til alt overmål.

Eplet er etterhvert et av verdens mest etablerte varemerker, og det er ingen fornuftig grunn til å ikke bruke det for det det er verd.

 

Trodde Apple fanza ikke ville ha større skjerm jeg? Men nok en gang kommer Apple (kanskje) med en revolusjon til å ha i lomma... Sukk.

Denne Apple-fanzen vil gjerne ha større skjerm. Min Galaxy S2 synes å være grensen for praktisk størrelse for mine lommer.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trenger vel ikke akkurat å være bitter, synes selv det er en skjemmende designdetalj, spesielt på de bærbare hvor den gigantiske logoen lyser til alt overmål.

Eplet er etterhvert et av verdens mest etablerte varemerker, og det er ingen fornuftig grunn til å ikke bruke det for det det er verd.

 

 

Kanskje ikke for firmaet, men for meg som bruker, så synes jeg det er en skjemmede detalj.

 

AtW

Lenke til kommentar

Mere plast er en god utvikling om dette ryktet er rett.

 

AtW

 

Spør du meg så kunne de ha spart seg for det stygge halvspiste eplet som bare minner meg om syndefallet og som få apleprodukter til å virke helt teite. en liten logo i hjørnet hadde holdt, eller at man fikk med et klistermerke man kunne velge om man ville ha på eller ikke.

 

Bittermuch? :p

 

Trenger vel ikke akkurat å være bitter, synes selv det er en skjemmende designdetalj, spesielt på de bærbare hvor den gigantiske logoen lyser til alt overmål.

 

AtW

 

Det var ikke så mye innholdet i det han skrev som hvordan han skrev det som fikk meg til å syntes at han hørtes litt bitter ut. At man ikke syntes Apple sin logo er fin, eller at man ganske enkelt ikke liker å ha store logoer på produktene sine, syntes jeg er helt forståelig.

Lenke til kommentar

Eplet er etterhvert et av verdens mest etablerte varemerker, og det er ingen fornuftig grunn til å ikke bruke det for det det er verd.

Kanskje ikke for firmaet, men for meg som bruker, så synes jeg det er en skjemmede detalj.

Vel, det er mange som er enige med deg. Men det er mange som er uenige også. De som vandrer rundt med Prada-vesker etc. Og de er ofte et mer betalingsvillig publikum.

 

Så får det heller være at enkelte kunne tenkt seg en iPhone bare de slapp å innrømme det. Da kan man jo kjøpe et deksel... ;)

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...