Gå til innhold

Google+ fortsetter å vokse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man har kommet over en kritisk masse, så ruller hjulene av seg selv. Det ER vanvittig mye aktivitet på G+, men man må velge det selv om man vil være med på det. Om man bare har jentevenner på 16 år, så kan man ikke forvente at de skal ta det første skrittet. Nå skal det faktisk sies at ca en tredel av de jeg har lagt til på G+ som jeg kjenner personlig, er jenter. Så det kommer seg og øker kontinuerlig. Nå bruker folk G+ som en kombinasjon av venner og twitter, dvs man følger venner og andre mennesker man ikke nødvendigvis kjenner. Og det er poenget med G+, og i fremtiden vil antall venner øke, samtidig som man bruker det som twitter. Genialt.

 

G+ får nye, spennende funksjoner hver måned. Og de har enda MYE igjen; Google Docs, Calendar (som sikkert blir implementert opp mot Events-lignende funksjoner tilsvarende Facebook, bare enda bedre) Google Maps, Reader, Translate osv osv. Gmail har de også begynt å integrere.

 

Jeg har ingen tvil om at G+ blir stort, Google tar den tiden de trenger, de har ikke noe hastverk. Tenk hvor mange mennesker som besøker Google daglig, og opptil flere ganger hver dag. Og hver gang man går inn på en av googles tjenester, så blir man minnet på G+, spesielt pga den "notifications"-firkanten som sier i fra om aktivitet siden sist. Facebook har fått en skremmende farlig konkurrent - og det er bare bra!

 

At G+ blir enda større suksess enn det de allerede er, levner jeg ingen tvil om.

Endret av Don Juan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Slik jeg opplever G+ nå er det et kvalitetsnettsted sammenlignet med Facebook. Det er nok delvis fordi jeg har langt færre venner der og støyen derfor ikke er så stor, men også fordi det er overveiende mange nerder der, og dermed folk som har interesser som sammenfaller noenlunde med min. :p

 

Med andre ord synes jeg G+ er passe stor slik som den er nå. Skal den bli veldig mye større vil også alle de "normale" folka komme inn, og da blir det fort Facebook v2...

Lenke til kommentar

Slik jeg opplever G+ nå er det et kvalitetsnettsted sammenlignet med Facebook. Det er nok delvis fordi jeg har langt færre venner der og støyen derfor ikke er så stor, men også fordi det er overveiende mange nerder der, og dermed folk som har interesser som sammenfaller noenlunde med min. :pMed andre ord synes jeg G+ er passe stor slik som den er nå. Skal den bli veldig mye større vil også alle de "normale" folka komme inn, og da blir det fort Facebook v2...

 

Ser for meg at muligheten til å dytte folk inn i forkjellige Kretser etter eget ønske vil bli mer gjeldende ettersom flere folk blir aktive brukerer av G+.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen tvil om at G+ blir stort, Google tar den tiden de trenger, de har ikke noe hastverk. Tenk hvor mange mennesker som besøker Google daglig, og opptil flere ganger hver dag. Og hver gang man går inn på en av googles tjenester, så blir man minnet på G+, spesielt pga den "notifications"-firkanten som sier i fra om aktivitet siden sist. Facebook har fått en skremmende farlig konkurrent - og det er bare bra!

Google vet snart alt om deg, fra hva du søker på, hva du til hva du ser på youtube. Skremmende synes jeg..

 

Edit: Personlig er jeg alltid utlogget ifra g+, annet enn når jeg sjekker gmailen.

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...