Gå til innhold

Her er utviklernes Android-perler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde bare en forventning om å finne noen kule eller interessante apper i denne listen og ble da seff skuffa.

 

Her er en noen av appene jeg bruker i en ikke-prioritert rekkefølge.

 

SyncSMS

Springpad

DI Radio

Touchdown for tablets

FriendCaster Pro

Diaro

Connectbot

LogMeIn

PowerAmp Pro

 

Er også veldig glad i Amazon Kindle appen.

 

Enn du da?

Lenke til kommentar

Må si meg enig i at det var nokså kjedelige app'er som kandidatene har plukket ut!

 

-Når de titulerer seg med både doktorgrad og som mobil-utviklere så skulle man da tro at de hadde noe mer spennende og nyttig å vise frem, enn fanfare/prompemaskin, diverse enkle spill, og andre helt basic apps!

 

Tasker var en fin anbefaling dog, usedvanlig kraftig software :-)

 

Selv vil jeg nevne Subsonic. Utviklet fullt og helt av Sindre Mehus. Ja, en nordmann!

Denne ideen synes jeg har fått skremmende lite omtale her til lands og det er rett og slett en stor skam!

 

Selv bruker jeg Subsonic hver dag, både på mobil og på jobb i browseren osv.

Synes faktisk at Subsonic spilleren overgår PowerAMP selv til vanlig lokal musikk-lytting. Rett og slett elsker mulighetene denne programvaren gir. Med både musikk og video streaming med encoding on-the-fly!

Virkelig nyskapende idé som fungerer som smurt i praksis. Kan ikke leve uten...

 

Jeg vil også nevne PocketCloud. En rdp/vnc klient som jeg er blitt helt avhengig av. Koster litt om man absolutt vil ha fullversjon, men fungerer meget bra. Jeg kan fikse ting på diverse maskiner og servere i løpet av få min med denne saken. Uvurderlig.

 

Ellers er GTasks en flott notatblokk som er så simpel som overhodet mulig. Akkurat som Notepad i en moderne versjon :-)

Bruker denne sammen med plugin til chrome.

 

Synes også at Norgeskart, Opera Mobile (fullversjon), og Titanium Backup bør trekkes frem i lyset de også. Virkelig kjekke apper på hvert sitt område!

 

Magnus.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...