Gå til innhold

Månedens anbefalte Android-spill (Android)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plants vs Zombies kan ikke ikke brukes på en Tab?Får ihvertfall ikke lov til å laste ned pga ikke kompatibel?

Alle spillene ble testet på en Sony Xperia Play. Denne utgaven av Plants vs. zombies er først og fremst optimalisert for mobiler.

 

Jeg vet at den utgaven som ligger ute på Amazon App Store er kompatibel med Samsung Galaxy Tab 10.1, mens denne nye Android Market-utgaven ikke er det av en eller annen grunn. Vi får bare krysse fingrene og håpe på at EA/PopCap tar til vettet og legger til støtte for flere Android-tablets og -mobiler om ikke så alt for lenge.

Lenke til kommentar

Usj, hverken Peggle eller Plants vs Zombies er kompatibel med Galaxy Nexus. Usikker på om det er 1280x720 skjermen eller at den har ICS som er problemet men laste ned får jeg ikke okke som.. :/

Jaja, blir Epic Astro Story ihvertfall.

 

Og siden en god ting ikke kan gjentas for ofte, en anbefaling fra forrige måned: WHERE'S MY WATER! Elsker Swampy.. :D Last ned idag!

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan det er på Android, men på iPhone er PvZ definitivt en 10/10 for meg. Det -eneste- som irriterer meg litte grann er at man må vente 10 sekunder hvis du går manuelt inn og sletter prosessen (task kill). At det er den største feilen sier litt.

 

Hvis ikke PvZ får 10/10, klarer jeg ikke å se hvordan noen iPhone/android spill kan få det, for ingen av de spillene jeg har prøvd i løpet av 4 år med iPhones (eller er det 3 1/2..?) er like godt som det.

 

Men, hver sin smak

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...