Gå til innhold

Tar imot betasøknader for Planetside 2 (PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes kult at dette er på vei.. Hadde utrolig mye morro med planetside. :)

 

Noen andre her som var med outfitten "Outcasters" i Terran Republic?

 

 

Eksempel på morro vedlagt, såvidt jeg husker så hadde ikke denne panserkolonnen noen ende :D vi valset vei dit vi ble kommandert.

post-21019-0-65621800-1324652040_thumb.jpg

Endret av PetriZide
Lenke til kommentar

mikrotransaksjoner...

 

da legger det seg på linje med nyeste tribes... broken game.

 

Du kan så absolutt tilgies for å synes dette, men mikrotransaksjoner er blitt ganske stuerent. Det blir svært få spill i MMO sjangeren som slipper unna med å selge en boks til full pris og så et abonnement på 15 dollars hver måned i disse tider. Spesielt etter at flere flopper som DCUO basically har måttet gå gratis for å få spillere i hele tatt.

 

For vår del som brukere så er det pretty much samme faen. Enten hadde du betalt et fast abonnement eller så bestemmer du selv å betale samme beløp i mikrotransaksjon hver måned.

 

...men med det sagt. Det endrer ikke det fakta at det nye Tribes ser ut som møkk.

Endret av Aran
Lenke til kommentar

Jeg synes mikrotransaksjoner kan virke veldig bra og veldig dårlig. I spill der du rett og slett kan kjøpe deg til seier synes jeg mikrotransaksjoner er veldig skadelig. Selv om fordelene man får er relativt små, så føles det veldig feil å tape bare fordi man ikke har brukt like mye penger. League of Legends synes jeg derimot har løst problemet eksemplarisk. Der er det hovedsaklig to ting å bruke penger på: for å forandre utseende, og å kjøpe nye karakterer fortere. Det første punktet har absolutt ingenting med hvor sterk man er og derfor helt uproblematisk, det andre punktet kunne vært problematisk, men å ha tilgang til flere karakterer gir deg egentlig ikke noen reel fordel. Man klarer uansett ikke å lære seg å spille veldig mange karakterer, og det er ikke slik at noen karakterer er så dyre at man ikke klarer å kjøpe dem uten å bruke penger eller at de er vesentlig sterkere enn de andre (selv om det selvfølgelig noen ganger er litt ubalanse)

 

Hvis Planetside baserer seg på det samme systemet, ved at man foreksempel vil å tilgang til flere forkjellige våpen tidligere, men at dette egentlig ikke gjør deg sterkere siden det tar lang tid å mester f.eks. sniping eller å kjøre en tanks, og man uansett kan få tilgang til disse uten å bruke penger, så synes jeg ikke det er noe problem. Blir spennende å se hvordan det vil ende i PS2, er det noen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...