Gå til innhold

Snart får flere Samsung-mobiler ICS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

We know you have been waiting and we're thrilled today to announce that we'll start serving Android 4.0 Ice Cream Sandwich to GALAXY Note and GALAXY S II in the first quarter of 2012.

 

In addition, other ICS-upgradable GALAXY devices include GALAXY S II LTE, GALAXY R, GALAXY Tab 10.1, GALAXY Tab 8.9, GALAXY Tab 7.7 and GALAXY Tab 7.0 Plus.

 

Separate announcements on details of the OS update will be made soon, so stay with us on our Facebook & Twitter communities for more updates!

 

Jau.. Tok meg 2 min å finne. Ikke imponert over bruk av kilder i denne artikkelen.

Lenke til kommentar

Gleder meg! :-D

Har SII, synes at den er kjempe god, og med ICS så forventer jeg at jeg blir enda mer imponert :-)

 

Er det noen som vet om 2.3.6 kommer til SII? Leste om det for litt siden, men har ikke sett noen på oppdateringsprogrammet på selve mobilen, har ikke testet via kies enda.

Lenke til kommentar

Så Samsung dropper allerede støtten til Galaxy S (i9000)? Skuffende - dette var toppmodellen for bare et år siden, og den burde da være mer enn kjapp nok til å støtte ICS.

 

Rootet mobilen tidligere i år for å få installerte Voodoo-driverne for lyd, så da er det vel på tide å bytte til en ROM som støtter ICS etter hvert også, hvis det kommer.

Lenke til kommentar

Så Samsung dropper allerede støtten til Galaxy S (i9000)? Skuffende - dette var toppmodellen for bare et år siden, og den burde da være mer enn kjapp nok til å støtte ICS.Rootet mobilen tidligere i år for å få installerte Voodoo-driverne for lyd, så da er det vel på tide å bytte til en ROM som støtter ICS etter hvert også, hvis det kommer.

 

Ironisk siden den har ca. klin lik innmat som Nexus S, som allerede har fått sin oppdatering. Siden hardwaren er såppass lik skal du ikke se bort i fra at Galaxy S blir en av de første med fullt fungerende custom-ROM av ICS. ;)

 

@artikkel:

 

NFC-støtte? NFC støttes allerede av Gingerbread, men forutsetter såklart at telefonen har en chip for slikt. Det er vel de færreste eiere av Galaxy S2 som har modellen med NFC-chip (i9101)

Endret av Dummst
Lenke til kommentar

We know you have been waiting and we're thrilled today to announce that we'll start serving Android 4.0 Ice Cream Sandwich to GALAXY Note and GALAXY S II in the first quarter of 2012.

 

In addition, other ICS-upgradable GALAXY devices include GALAXY S II LTE, GALAXY R, GALAXY Tab 10.1, GALAXY Tab 8.9, GALAXY Tab 7.7 and GALAXY Tab 7.0 Plus.

 

Separate announcements on details of the OS update will be made soon, so stay with us on our Facebook & Twitter communities for more updates!

 

Jau.. Tok meg 2 min å finne. Ikke imponert over bruk av kilder i denne artikkelen.

 

Hva snakker du om?

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

We know you have been waiting and we're thrilled today to announce that we'll start serving Android 4.0 Ice Cream Sandwich to GALAXY Note and GALAXY S II in the first quarter of 2012.

 

In addition, other ICS-upgradable GALAXY devices include GALAXY S II LTE, GALAXY R, GALAXY Tab 10.1, GALAXY Tab 8.9, GALAXY Tab 7.7 and GALAXY Tab 7.0 Plus.

 

Separate announcements on details of the OS update will be made soon, so stay with us on our Facebook & Twitter communities for more updates!

 

Jau.. Tok meg 2 min å finne. Ikke imponert over bruk av kilder i denne artikkelen.

 

Hva snakker du om?

 

Artikkelen innhold svært liten info til å begynne med, derfor ble det litt whining her..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...