Gå til innhold

Test: Gigabyte G1.Assassin2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg ble jo litt gla' da, når så mange tok avstand fra pistolen !

Det varmer en gammel antikriger.

Men jeg har ikke alltid vært det - jeg har frydet meg over både pistoler og krigsspill.

Det måtte til for å dytte inn i hue mitt hva som var bra - og ikke bra.

 

Så ta imot pistolen de som vil, så får vi håpe den er med å utdanner dem.

neinei, jeg er ikke hovmodig !

Jeg mener det oppriktig.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si at X79 frister med noe slik X58 gjorde i sin tid. LGA1155 er en såpass god plattform at jeg tror de vil slite hardt med å selge LGA2011, særlig med IB rundt hjørnet.

X58 var en populær plattform, X79 slik den ble blir nok veldig lite solgt da LGA1155 med SB og IB tilfredstiller selv de mest kravstore.

 

Irriterende at de ikke utviklet LGA2011 med flere workstation/pro type features.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

har selv kjøpt et Asus P9 X79 Pro. Jeg har de siste årene ofte gått for Gigabyte hovedkort, men deres nåvørende socket 2011-kort virker som hasteprodukter. Kronglete BIOS, unødvendig store kort, kun fire minneplasser på mange av modellene osv. gjør at jeg heller gikk for Asus P9, som for øvrig har fått veldig god kritikk overalt.

Bare nevner dette på generelt grunnlag til alle som vurderer Gigabyte.

 

Må også si at hovedkort"pynten" er noe av det latterligste jeg har sett på lenge. Virker som at målgruppen er fjortisser som synes militæret er veldig spennende. Da har Intel truffet bedre med hodeskallen de har på sitt 2011-kort ...

Endret av hardrock_ram
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For dem som klager på pistolen. Det er ett hovedkort. big deal Kunne forstått klagen om det var detaljer på ett kabinett men med mindre du stiller pc'en på utstilling så vil verken du eller noen andre trenge å se den mer enn de gangene du må skifte noe i boksen.

 

Kabinetter med sidevindu eksisterer som kjent ikke.

 

 

Nei, vent litt...

Lenke til kommentar
For dem som klager på pistolen. Det er ett hovedkort. big deal Kunne forstått klagen om det var detaljer på ett kabinett men med mindre du stiller pc'en på utstilling så vil verken du eller noen andre trenge å se den mer enn de gangene du må skifte noe i boksen.
Kabinetter med sidevindu eksisterer som kjent ikke.Nei, vent litt...

 

Men så ikke kjøp det da?

Lenke til kommentar

Jeg ser et problem med at cpu socket'en er såpass langt til høyre, de fleste kabinetter har hullet til venstre, der hvor 99% av alle faktisk har CPU'en sin.. men man får vel bare satse på at alle som kjøper dette kortet ikke har tenkt til å bytte cpu kjøler på en stund da..

Endret av Qweel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...