Gå til innhold

Julekalender 2011 – luke 20 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål én er bare teit. Hvis du tenker over det, så er det ikke noen tvil om at det er to riktige svar.

 

Egentlig ikke. Den ene kreves bare for installasjon og du må ha det gående i bakgrunnen. Den andre er en sentral del av opplevelsen siden alt fra valg av server og oppsett av grupper til å endre profilen din foregår der.

Lenke til kommentar
Spørsmål én er bare teit. Hvis du tenker over det, så er det ikke noen tvil om at det er to riktige svar.
Egentlig ikke. Den ene kreves bare for installasjon og du må ha det gående i bakgrunnen. Den andre er en sentral del av opplevelsen siden alt fra valg av server og oppsett av grupper til å endre profilen din foregår der.

 

Dette er desvere bare forvirrende, Du trenger Begge programmene for og legge til venner og faktiskt spille spillet, så dette spørsmålet kommer til og gjøre at det er ekstremt lett for de som har spillt BF 3 og vinne , de bruker bare viktige ord som den normale norske man ikke leser,

Lenke til kommentar
Du trenger Begge programmene for og legge til venner og faktiskt spille spillet, så dette spørsmålet kommer til og gjøre at det er ekstremt lett for de som har spillt BF 3 og vinne , de bruker bare viktige ord som den normale norske man ikke leser,

 

Jeg vet ikke om jeg skjønte helt det siste der, "bla bla bla viktige ord som den normale norske man ikke leser?"... HÆH?... Men nei, man trenger ikke å legge til venner på begge steder for å spille med de. Det ene kreves bare for å kjøre spillet, ikke noe annet.

Jeg synes svaret ga seg selv jeg...

 

I år har jeg ikke vært feig og googlet svar. Jeg har enten tippet eller svart på det jeg kunne. Gjør det meg til en verdig vinner av den uber pakken som ligger bak julaften luka? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...