Gå til innhold

Alfaversjon av ny Android til Xperia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk dårlig av mobilen.no denne artikkelen.

Her slipper Sony en alfa versjon, i stor grad for å mest sannsynlig for å tilfredstille folk som liker og rote med mobilene sine og for "hackerene" slik at dei gjerne kan utvikle videre.

 

Og dere klare omtrent å få det til å fremstå negativt

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sitat forfatterinfo

 

Espen har dekket telebransjen tett i 13 år, og er den journalisten i Norge som har testet flest mobiltelefoner. Han har jobbet som nyhetsjournalist og programvert i TV3 og ABTV, i tillegg til TV-produksjon i Strix. I dag tester han mobiltelefoner og nettbrett for Mediehuset Tek.

 

Denne informasjonen tror jeg faktisk ingenting på etter å ha lest artikkelen..

Endret av Xander^
Lenke til kommentar

skjønner godt at Sony prøver å redde telefonene sine.

 

Har Arc S nå, og det er så grønnjæ**ig fullt av bugs at det er vanskelig å skjønne at jeg har betalt penger for å "bruke" denne programvaren. Jeg gir Sony terningkast 6 for maskinvaren, og terningkast 1 for programvaren. For eksempel:

 

-hvorfor laster Arc S ned alle oppdateringer i market samtidig, når det for hver gang er 2 nedlastinger samtidig ALLTID (uten unntak) ødelegger wifitilkoblinga, som da må starte på nytt?

-hvorfor er market-oppdateringa første oppdatering man får lov å laste ned, når man nettopp har avinstallert nevnte oppdatering for å i det hele tatt få wi-fi til å fungere?

-Hvorfor har alle sms-appene ABSURDE minneproblemer, som får deg til å føle at du har mark i prosessoren og kreft i hud, hår og prostata når du skal legge til flere mottakere av en sms?

-Hvorfor synes Sony at en app (let's golf) på 50 MB som må lastes ned, er en god app som du ikke får lov å avinstallere, sammen med kanskje 10-15+ apper som alltid kjører i bakgrunnen og ødelegger minnet ditt (både maskinvare og mentalt) for eksempel eksemplariske "friends' games and apps" som alltid dukker opp i advanced task killer?

 

Dette er nok en flame i feil tråd, men det var sånn passe relevant. Det positive her er at Sony er ute i bedre tid enn jeg ville trodd. La oss håpe at ICS redder denne telefonen fra å være en ekte, sluskete kuruke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...