Gå til innhold

Neste iPad kommer til påsken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånne rykter gjør meg alltid i tvil om jeg skal kjøpe kommende produkter. Hvordan blir f.eks Transformer Prime i forhold til de nye nettbrettene med høyoppløste skjermer? Hvor lenge skal jeg vente før jeg faktisk kjøper noe?

 

Syntes utviklingen går litt for raskt når et produkt ikke en gang kan komme i butikkene før det lanseres nyheter om et nytt produkt som er enda bedre. Man får knapt med tid til å være fornøyd med det man har når utviklingen går så rivende fort. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hvis dere er åpne for feedback vil jeg virkelig anbefale å droppe slike rykteartikler. De har overhodet ikke noe for seg, det er nye rykter mer eller mindre hver time, og som fjoråret viste så klart så er de ofte riv ruskende feil uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Sånne rykter gjør meg alltid i tvil om jeg skal kjøpe kommende produkter. Hvordan blir f.eks Transformer Prime i forhold til de nye nettbrettene med høyoppløste skjermer? Hvor lenge skal jeg vente før jeg faktisk kjøper noe?

 

Syntes utviklingen går litt for raskt når et produkt ikke en gang kan komme i butikkene før det lanseres nyheter om et nytt produkt som er enda bedre. Man får knapt med tid til å være fornøyd med det man har når utviklingen går så rivende fort. ;)

 

Kjøp Prime før den blir byttet ut med noe med høyere oppløsning. Du har ikke bruk for mer enn 1280x800 på en 10 tommers skjerm, og høyere oppløsning kommer til å gå på bekostning av ytelse. iPad kunne trengt en oppløsningsoppgradering, men ikke til 3 megapiksler. Ikke til en skjermoppløsning som er 50% over det som er på 50" TVer. Det blir for dumt, og kommer til å eliminere GPU-oppgraderingene i neste generasjon chipsets.

Lenke til kommentar

Hvilket nettbrett som har de oppløsningene, største prosessorne etc har lie å si. En generasjons nettbrett vil ikke skille så mye at det er grunn til å velge det ene over det andre.Hva som har mest å si når det kommer til nettbrett er brukervennligheten. Oprativsystem kommer som nr 1. Tilgjenngelig programvare som nr 2.

Det som hadde vært virkelig bra er om de hadde feks hatt Mac osX på Ipad( med et eget brukersnitt), eller windows 7/8 på ett. Hvis man da kunne hatt med de programmene,spillene etc med seg over alt.....

 

Muligtheter for å docke et nettbrett for så å fyre igang spillene du vanligvis spiller.

 

Hadde vært noe det-

Lenke til kommentar

Hvilket nettbrett som har de oppløsningene, største prosessorne etc har lie å si. En generasjons nettbrett vil ikke skille så mye at det er grunn til å velge det ene over det andre.Hva som har mest å si når det kommer til nettbrett er brukervennligheten. Oprativsystem kommer som nr 1. Tilgjenngelig programvare som nr 2.

Det som hadde vært virkelig bra er om de hadde feks hatt Mac osX på Ipad( med et eget brukersnitt), eller windows 7/8 på ett. Hvis man da kunne hatt med de programmene,spillene etc med seg over alt.....

 

Muligtheter for å docke et nettbrett for så å fyre igang spillene du vanligvis spiller.

 

Hadde vært noe det-

 

Det hadde vært noe ja, noe som krever høy ytelse. Tekniske spesifikasjoner har mye å si for brukeropplevelsen.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hvis man sitter og sikler på et nettbrett i dag, men lurer på om man skal vente på ipad3 eller hva nå enn som kommer ut om noen måneder så har man vel egentlig ikke behov for et nettbrett og kan like godt la være å kjøpe et.

 

Selv sikler jeg på Transformer Prime, men kan ikke forsvare å bruke 5000 på et leketøy. Ihvertfall ikke et leketøy som blir "utdatert" i løpet av ett år.

Lenke til kommentar

Sånne rykter gjør meg alltid i tvil om jeg skal kjøpe kommende produkter. Hvordan blir f.eks Transformer Prime i forhold til de nye nettbrettene med høyoppløste skjermer? Hvor lenge skal jeg vente før jeg faktisk kjøper noe?Syntes utviklingen går litt for raskt når et produkt ikke en gang kan komme i butikkene før det lanseres nyheter om et nytt produkt som er enda bedre. Man får knapt med tid til å være fornøyd med det man har når utviklingen går så rivende fort. ;)

 

Kjøp det som dekker dine behov. Sitter man og venter, kan det hende at du venter forgjeves. Det kommer alltid noe bedre rett rundt hjørnet.

Enig i at det går altfor fort ja.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

det beste nettbrettet er det som blir dekket mest i media/troll

 

Det beste nettbrettet er det med flest applikasjoner.

 

"Det spørs imidlertid om Apple ikke er litt for trege denne gangen, da Samsung angivelig skal vise frem et eget nettbrett med høyoppløst skjerm på Mobile World Congress i februar"

 

"Sett inn bilanalogi om at det ikke skader bmwsalget at lada kommer med en ferdig defekt modell kort tid før den neste 7-serien lanseres her"

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...