Gå til innhold

Test: Motorola Lapdock


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La oss ikke glemme at den også har ett ganske solid batteri inni der, som mobilen blir ladet fra når den er docket.

 

Forresten så tror jeg ikke det er samme webleser som brukes, men Motorola har ordna det slik at Android og firefox i webtop er synkronisert.

 

Luerer på om Android 4/ICS vil tillate at en får "tablet" når docket og mobil ellers. Skal bli spennende å se.

Lenke til kommentar

Kult at dere tester out of the ordinary-dingser! :)

 

Den er jo ideell for de som har mobilen som sin primære arbeidsstasjon fremfor laptoper/nettbrett.

 

Vi synes brukeropplevelsen på Lapdock til tider virker noe uferdig.

Her treffer artikkelfortatteren spikeren på hodet. Fellesnevneren i omtrent samtlige anmeldelser av Motorola Mobilitys nyere produkter er positive, men de når ikke helt opp pga "uferdige løsninger" og svært begrenset oppfølging av disse. Supporten er elendig, samtidig som de pøser ut den ene mobilen etter den andre. Det skal bli spennende å se om de klarer å holde følge med seg selv denne gangen.

Endret av HHalling
Lenke til kommentar

Ikke helt det samme, men nær. Og morsomt at den artikkelen nevner Palm Foleo, som ble kansellert på lanseringsdagen (ikke så rent lite fordi Engadget gikk til det skritt å sende ett åpent brev til Palm hvor dem undres på hva poenget var med Foleo, takke f). Jeg sier "ikke det samme" fordi hva Redfly gjør er å fungere som nærmest en VNC-klient pr USB eller bluetooth. Dette via en egen skjermdriver installert på telefonen. Driveren konverterer og komprimerer hvert skjermbilde, for så å dytte det til Redfly via valgte tilkobling. Dessverre ser det ut til at denne løsning kun fungerer på WinMob 6.5...

Lenke til kommentar

Denne var jo enkel og genial! Blir ofte frustrert over å måtte kopiere over dokumentene jeg driver og skriver på mellom galaxy tab og pc'en. Og at jeg må synkronisere offline-lista mi på Spotify både på mobilen, tab'en óg pc'en i tre omganger! Med denne dingsen kunne jeg klart meg med kun mobilen 90 % av tiden. Håper bare den kommer til andre mobil-merker, eller at Motorola lager noen mobiler som frister meg :o)

Endret av Superbit
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...