Gå til innhold

Aion gir slipp på månedsavgiften (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flotters, da skal jeg nok skaffe dette for å teste det ut. Kjøres dette spillet i CryEngine 2? Har hørt noe om det ja men er litt usikker enda.

 

CryEngine 1

Test det ut i dyre 3D briller så blir det litt kulere :)

 

Husk at dette spillet er VELDIG asiatisk det vil si gigantiske sverd og latterlig sexy dame armor, men det er det jeg liker med asia sine Final Fantasy spill og andre RPG spill :)

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Husker før dette spillet kom ut, hadde jeg så utrolig lyst til å kjøpe det, helt til jeg fant ut at man måtte betale i måneden. Nå kommer jeg nok til å betale for en månede, så jeg får veteran konto når det blir f2p!

 

Trust me its worth it visst det er din type spill, Og en annen ting jeg elsker med dette spillet, Noen sanger i dette spillet er jo helt fantastisk :)

 

 

Dette er hva som vil starte når dere velger race og Character, musikken er fenomenal, synd at dette klippet har så dårlig kvalitet, send meg en video visst dere finner en HD versjon av denne sangen pliz :)

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Ja jo.. Heller spille på en gratis privat server hvor du slipper å bli plaga av "Veteran" og "Gold" status.

Pvp er gøy i dette spillet, men det er mye artigere men mye folk som har samme "equipments".

Uansett jeg skal gi gratis versjonen en sjanse(Er fritt for bugs) :p

 

Har spilt spillet i kanskje 2 år nå og det er mye ups and downs men vi får se.

Lenke til kommentar

Ja jo.. Heller spille på en gratis privat server hvor du slipper å bli plaga av "Veteran" og "Gold" status.Pvp er gøy i dette spillet, men det er mye artigere men mye folk som har samme "equipments". Uansett jeg skal gi gratis versjonen en sjanse(Er fritt for bugs) :pHar spilt spillet i kanskje 2 år nå og det er mye ups and downs men vi får se.

Eh jeg trur du mener PVE , det du sier er ikke helt rett.

Gold service er ikke aktiv før februar, og Vetaran Service er bare bonus med major crowns som egentlig ikke gir mye med mindre du sparer alt opp ,

Og det er ingen bugs i Aion har spillt det siden Pre order,

 

Skjønner bare ikke, du har spillet 2 år og sier at pvp er det beste , når det faktisk ikke er pvp i hele spillet .

 

Kanskje siege og duel men de fleste steder hvor du slåss mot venner er det fiender og, alså PVE.

 

PVP er den eneste grunnen til at Aion er upopulert, det har endelig tatt det inn nå med arene da, men de vil aldri slå andre MMO med PVP.

Lenke til kommentar

Så istedet for å betale litt hver måned for å spille, kan jeg nå betale mer hver måned for å spille spille riktig.Alle F2P MMOs ender opp med en betalingsløsning, trikset er bare å få folk til å tro at dette er billigere.

 

Tja. Lineage 2 (også fra NCSoft) gikk nylig F2P. For min del betyr det at jeg kan spille på akkurat samme måte som før, uten å betale noe som helst.

Lenke til kommentar

Så istedet for å betale litt hver måned for å spille, kan jeg nå betale mer hver måned for å spille spille riktig.Alle F2P MMOs ender opp med en betalingsløsning, trikset er bare å få folk til å tro at dette er billigere.

 

Tja. Lineage 2 (også fra NCSoft) gikk nylig F2P. For min del betyr det at jeg kan spille på akkurat samme måte som før, uten å betale noe som helst.

Hvor lenge er det til det blir satt opp en webshop som gir deg store fordeler?

Lenke til kommentar

Aion er ekstremt oppskrytt! Klaustrofobiske miljøer uten mulighet til ordentlig utforskning er ikke gøy! Ta en titt på kartene over områdene i Aion, så vil du forstå hva jeg mener: http://aion.mmosite.com/guide/map.shtml

 

Smale ganger som leder til et litt mer åpent område er ikke det jeg forbinder med et vellaget MMO. Det eneste som er virkelig tilfredsstillende i Aion er animasjonen og grafikken, men det holder ikke i lengden. Hele WoW-guilden jeg var i før gikk over til Aion når det var nytt, men gikk tilbake til WoW etter et par måneder. Det var for mye grinding og for lite å utforske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvor lenge er det til det blir satt opp en webshop som gir deg store fordeler?

 

Alt kommer an på grådigheten til utvikleren. De verste eksemplene kan du finne i Word of Tanks hvor du kan kjøpe gull ammo som er mye bedre enn standard og gir deg store fordeler.

 

Andre spill som Guild Wars har alltid solgt kun kosmetiske ting og inventory slots, etc...

 

Aion ser ut til å gi raskere progresjon i spillet og leveling. Det var ikke nevnt noe om å selge items som gir store fordeler ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...