Gå til innhold

Nokia Lumia 800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lumia 800 skiller seg fra andre Windows-telefoner på ett område. Nokia har fått laget sine egne tjenester for Windows Phone, og de er tilgjengelige direkte i menyen.

 

Jeg har hatt LG og har Samsung med windows phone. På begge telefonene har det fulgt med "egne tjenester" i hovedmenyen. Tror dette er ganske vanlig? Eller er det noe spesielt med tjenestene til Nokia?

Lenke til kommentar

Meh.

 

Lurer på om Meltemi kan overta noe av arven etter Maemo/MeeGo. Så langt er Maemo 5 det mobile operativsystemet som har imponert meg mest, og jeg klarer ikke helt å finne meg til rette i Android-verdenen etter det.

 

Disse telefonene (N9 - N800) ser OK ut, men kjenner at Windows Metro nok ikke er noe for meg. Hele grensesnittet ser ut som en feilprogrammert HTML-tabell som ikke tålte overgangen fra IE5.5 til IE6.

Lenke til kommentar

Meh.

 

Lurer på om Meltemi kan overta noe av arven etter Maemo/MeeGo. Så langt er Maemo 5 det mobile operativsystemet som har imponert meg mest, og jeg klarer ikke helt å finne meg til rette i Android-verdenen etter det.

 

Disse telefonene (N9 - N800) ser OK ut, men kjenner at Windows Metro nok ikke er noe for meg. Hele grensesnittet ser ut som en feilprogrammert HTML-tabell som ikke tålte overgangen fra IE5.5 til IE6.

 

Da bør du virkelig prøve det først.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...