Gå til innhold

Hackerliga pågrepet etter Facebook-trusler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og alle som hacker er automatisk "Anonymous"?

 

Ser ikke all hatet mot dem her, selv har jeg en teori om at det kanskje er noen unger som blir tatt, og viser det (oppmerksomhet etc), men at det heller er noen iallefall ganske flinke som gjør den faktiske jobben. (Er heller ikke noen fan av dem, men å se hvordan de kommer inn overalt er litt interessant..)

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt hva Anon har med dette å gjøre? Bildet der holder demmes største kjennetegn, nemlig Guy Fawkes maska, men det fremkommer ikke et eneste ord om at det var Anon som gjorde dette her men likevel bruker dere det? Dette blir meget missvisende.

 

Edit: Ser bildet har blitt endret nå. Det er bra.

Endret av Ascubal
Lenke til kommentar

Dette såkaldte hackermiljøet er i følge artikkelen ikke mindre enn et par ungdommer spredt litt rundt om i landet som tar faceraping et steg videre.

 

Det er helt feil å bruke bilde av Anonymous i forbindelse med at noen tilfeldige ungdommer driver med hobbyhacking av e-post adresser og facebook-profiler. Det er ikke automatisk Anonymous hver gang noen får hacket e-posten sin. Slik går det bare når utvitende brukere lager dårlige og usikre passord.

 

Skjerpings hardware!!

Lenke til kommentar

Politi jager facerapere? Helvete, blant vennene mine er jo jeg reineste facerapekongen! Har vel lange fengselsstraffer i vente, jeg..

 

Det var jo også noe å skryte av...thumbdown.gif

 

Skrev jeg at jeg er tøff eller kul? Det var mer for å vise hvor hverdagslig det er.. Unødvendig bidrag til topic :thumbdown:

 

Det er da knekkende likegyldig hvorvidt det er vanlig eller ei. Urettmessig tilegnelse av sensitive og private opplysninger er like fullt ulovlig.

 

Bare det at du ser på det som hverdagslig validerer innlegget mitt.

Endret av Tan28
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...