Gå til innhold

Gratis utvidelse for Bastion på PC (PC, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lenge lurt på om jeg skal kjøpe dette spillet til PC eller 360. Takket være Microsoft vet jeg nå svaret :).

 

Med tanke på at det er snakk om 80 microsoft points, som så og si er ingenting. Så mener jeg fortsatt at det er mest verdt å skaffe det til 360, da jeg mener at kontrollene er mer skreddersydd til en gamepad enn et keyboard. Men men, hver sin smak i guess.

Lenke til kommentar
Jeg har lenge lurt på om jeg skal kjøpe dette spillet til PC eller 360. Takket være Microsoft vet jeg nå svaret :).
Med tanke på at det er snakk om 80 microsoft points, som så og si er ingenting. Så mener jeg fortsatt at det er mest verdt å skaffe det til 360, da jeg mener at kontrollene er mer skreddersydd til en gamepad enn et keyboard. Men men, hver sin smak i guess.

 

Heldigvis fungerer PC slik at en fint kan plugge i for eksempel en Xbox360 gamepad og spille med den om en vil det. ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har lenge lurt på om jeg skal kjøpe dette spillet til PC eller 360. Takket være Microsoft vet jeg nå svaret :).

 

Med tanke på at det er snakk om 80 microsoft points, som så og si er ingenting. Så mener jeg fortsatt at det er mest verdt å skaffe det til 360, da jeg mener at kontrollene er mer skreddersydd til en gamepad enn et keyboard. Men men, hver sin smak i guess.

Prøvde demoen både på PC(m/kb) og 360(gamepad) og syns begge kontrolltypene kom til kort.

Lenke til kommentar

kan du kjøpe 80ms poeng da? Vis ikke er ikke prisen 80ms, men det nærmeste du kommer oppover.

 

Vet ikke hvor lang ned MS lar deg gå. Men hos Bioware og Deres Bio crap poeng er det 400. Og vis MS har det samme så er prisen 400. 80 til spillet 320 får de gratis. (eller inntil man kjøper noe annet møll de vil selge deg..)

 

Og da er da blir prisen her 30kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...