Gå til innhold

Flipperspill med høy realisme (3DS, Android, iPad, iPhone, Mac, PC, PS3, Vita, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult, jeg liker pinball-spill, håper det er bra. Hadde det ikke vært for at jeg ikke ser for meg at jeg klarer å vedlikeholde det, så skulle jeg gjerne hatt en pinballmaskin også.AtW

 

Det er ikke så mye jobb å vedlikeholde et flipperspill. Litt rens og polish samt pærebytte iblant er alt. Jeg har to, RollerCoaster Tycoon og South Park. Gjør vask/rens/vedlikehold ca annen hver måned, og det er på maskiner som står offentlig. For et privat flipperspill som ikke er påslått hele tiden vil det være helt ubetydelig vedlikehold som skal til. Et godt holdt flipperspill vil koste ca 10-20 tusen, mest diktert av populariteten til spillet.

Lenke til kommentar

Kult, jeg liker pinball-spill, håper det er bra. Hadde det ikke vært for at jeg ikke ser for meg at jeg klarer å vedlikeholde det, så skulle jeg gjerne hatt en pinballmaskin også.AtW

 

Det er ikke så mye jobb å vedlikeholde et flipperspill. Litt rens og polish samt pærebytte iblant er alt. Jeg har to, RollerCoaster Tycoon og South Park. Gjør vask/rens/vedlikehold ca annen hver måned, og det er på maskiner som står offentlig. For et privat flipperspill som ikke er påslått hele tiden vil det være helt ubetydelig vedlikehold som skal til. Et godt holdt flipperspill vil koste ca 10-20 tusen, mest diktert av populariteten til spillet.

 

Hmm, jeg hører hva du sier men er fortsatt litt skeptisk, er jo en million mekaniske deler, vil ikke noe av det før eller siden konke? Og hva da? Jeg har ikke kunnskapene til å reparere ett flipperspill..

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...