Gå til innhold

Diskusjon rundt Naughty Dogs mesterverk, The Last Of Us


Bruker-104685

Anbefalte innlegg

The Last Of Us

Published by: Sony Computer Entertainment

Developed by: Naughty Dog Software

Genre:Action/Survival

 

1048309.jpeg

The Last of Us is a genre-defining experience that blends survival and action elements to tell a character driven story about a population decimated by a modern plague.

Abandoned cities are being reclaimed by nature and the remaining survivors are killing each other for food, weapons and whatever they can get their hands on. Joel, a ruthless survivor, and Ellie, a brave teenage girl who is wise beyond her years, must work together to survive their journey across what remains of the United States.

 

Debut Trailer:

http://www.ign.com/videos/2011/12/10/the-last-of-us-debut-trailer

 

Nå kommer det enda et spill til PS3, nemlig The Last Of Us.

Spillet blir utviklet av Naughty Dog, som er kjent for flotte spillserier som Crash Bandicoot, Jak And Daxter og seneste serie på PS3 nemlig Uncharted!

Gjett om jeg gleder meg, det bør andre gjør også. Survival action horror i beste klasse!

 

Diskuter ivei!

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Dette spillet ser virkelig spennende ut, det kan man allerede fastslå når det er Naughty Dog som står bak. Tør ikke tenke på hva de kan få til med denne nye IP'en. De har stålkontroll på hardwaren i PS3en og jeg tror dette blir et filmatisk mesterverk. Bra de tør å ta sjanser med en ny IP, ikke mange som gjør det nå til dags, selv om jeg ikke hadde sagt nei takk til et Uncharted 4 selvsagt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virker som det ikke bare er "zombier" som er fiendene, men også andre overlevende som leter etter mat, ammo etc.

Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Last_of_Us

"Stealth and cover mechanics could feature as it shows the title's two protagonists, Joel and Ellie, ducking behind a shop counter as other survivors search the place, hinting that combat can be avoided by the player if they wish."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...