Gå til innhold

– Apples TV vil komme i tre størrelser i 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem vil ha en TV som ser ut som en PC-skjerm? Støtten til TV-en skal være lav.. en uskreven regel.

Apple har ikke lansert noe som helst, og det er ganske riktig Apples PC-skjerm de har brukt bilde av i artikkelen.

 

Vanligvis kjøper jeg et eksemplar av de fleste Apple-produkter, men det går noen måneder mellom hver gang jeg ser på TV, så denne klarer jeg meg greit uten ...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Blir morsomt å se prisene når de kommer en gang :!:

 

I motsetning til dagens høyt specede tver som koster en slikk og ingenting?

 

hvis du tenker litt over det så ville du nok ikke fått så mye for prisen, det kommer nok til å bli mer som en "stue-monitor" siden den sikkert ikke kommer til å ha mye annet enn thunderbolt.

 

kan jo gjøre ett lett regnestykke: 8300kr (cinema display) + 1700kr (+ 5 tommer) + 1000kr (A6 brikke) + 1000kr (siri og "revolusjonerende apple ting") + 1500kr (apple avgift).

 

deretter plusser man på de normale 25% det tar å få de ekstra tingene inn i norge og får noe litt under 15000kr hvis jeg ikke tar helt feil, og det er ikke en ordentlig TV engang...

Endret av olestokk
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvem vil ha en TV som ser ut som en PC-skjerm? Støtten til TV-en skal være lav.. en uskreven regel.

Apple har ikke lansert noe som helst, og det er ganske riktig Apples PC-skjerm de har brukt bilde av i artikkelen.

 

Vanligvis kjøper jeg et eksemplar av de fleste Apple-produkter, men det går noen måneder mellom hver gang jeg ser på TV, så denne klarer jeg meg greit uten ...

Flaks at det ikke var en illustrasjon med iPhone. Da hadde det også garantert kommet en eller to "hvem vil ha 52 tommer TV som er ut som iPhone?"-poster.

Endret av RattleBattle
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den ukentlige Apple-TV-rykte-tråden?

 

Jeg har nå fått gleden av å få en Apple TV 2 i hus. Absolutt en liten sak, plasseringsvennlig. Men når skal Apple klare å gi oss noe formatstøtte i sine enheter? Nå har jeg brukt hele kvelden på å forsøke å få spilt av en eneste film på denne boksen. Filmen hadde jeg i mkv-format. Jeg har forsøkt å konvertere ved hjelp av MP4Tools og Subler, men uten hell. MP4Tools klarer å konvertere til MP4, men ved avspilling via Apple TV-boksen får jeg bilde men ingen lyd.

 

Jeg har forsøkt å jailbreak'e, men uten hell. Gjenopprettet til fabrikkinnstilling.

 

Jeg skulle gjerne kjørt nett-TV fra NRK og TV2 gjennom Apple TV. Men den gang ei.

 

Jeg hadde et ørlite håp om at det ikke skulle være like håpløst som jeg har fått inntrykk av gjennom andre Apple-produkter (imac, iphone og airport express). Men der tok jeg skammelig feil. Og en fremtidig iTV blir vel ikke noe bedre kan jeg tenke meg. Velkommen til Apples lukkede univers.

 

Og hvordan i all verden skal jeg forhindre at fjernkontrollen til Apple TV innvirker på imac'en? Sinnsykt irriterende at hver gang jeg trykker på diverse knapper på fjernkontrollen, justeres volumet, starter og stopper avspillinger etc på imac'en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...