Gå til innhold

Konkurranse: Vant du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor bli med i konkurransen om du ikke er interessert i premien :no:

 

Selvfølgelig er jeg interessert i premien, hvorfor ville jeg ellers deltatt? Hva jeg gjør med premien i ettertid er det vel derimot ingen andre som har noe med.. Uansett glad for premien :)

Endret av xBANAN
Lenke til kommentar

Nå har jo Akam i hvert fall tidligere delt ut premier til (en av) dem som har hatt flest riktige svar i løpet av perioden, og for å ha en sjanse i den konkurransen så må man jo delta også på dager hvor man i utgangspunktet ikke er interessert i premien.

 

 

Dette vet jeg faktisk ingenting om, ble bare småirritert når noen vinner og skal selge premien med en gang :hmm:

 

 

MEN dette er bare min mening, og om noen vinner kan de vel egentlig brenne tingene for deres egen del, man bestemmer som sagt selv over det man vinner.

Lenke til kommentar

Dette vet jeg faktisk ingenting om, ble bare småirritert når noen vinner og skal selge premien med en gang :hmm:

På de andre kalenderne (hw.no, gamer.no etc.) så gir jeg stort sett bæng i å delta hvis jeg ikke er interessert i premien (ganske ofte på gamer.no, siden det går mye i konsollspill). Men på akam.no deltar jeg uansett, på grunn av "ivrig deltager"-premiene de gjerne deler ut i tillegg. Man kan mene sitt om det er bra eller ikke, men akam.no legger uansett opp til det.

 

Ikke at jeg har vunnet noe ennå, men det er en annen sak. Var rimelig nær å ha flest rette i fjor, i hvert fall.

Lenke til kommentar

Nå har jo Akam i hvert fall tidligere delt ut premier til (en av) dem som har hatt flest riktige svar i løpet av perioden, og for å ha en sjanse i den konkurransen så må man jo delta også på dager hvor man i utgangspunktet ikke er interessert i premien.

 

 

Dette vet jeg faktisk ingenting om, ble bare småirritert når noen vinner og skal selge premien med en gang :hmm:

 

 

MEN dette er bare min mening, og om noen vinner kan de vel egentlig brenne tingene for deres egen del, man bestemmer som sagt selv over det man vinner.

 

Nå har jeg ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre med premien enda, men så lenge det ikke fins noen regler på at man må beholde det man vinner så vil jeg fortsette å delta, uansett om jeg er interessert i premien eller ei. Og det med god samvittighet. Litt spenning i en ellers kjedelig eksamenshverdag er ikke feil. :)

Lenke til kommentar

Den som vinner en premie vinner den, og kan selvsagt gjøre hva han/hun selv ønsker med den. Det er en server som trekker tilfeldig ut vinnerne blant de som har svart rett, og det er ikke noen skjønnsmessig vurdering fra vår side.

 

Jeg kjenner jeg blir litt irritert over alle som mener det er urettferdig at ikke de blir trukket ut, uansett grunn. Det er helt tilfeldig, og dermed så rettferdig som det kan få blitt!

 

Synes du ikke det er du velkommen til å troppe opp her og forsøke å bestikke konkurranseserveren vår med sprit, sex, penger eller ny prosessor og mer RAM. Feel free.

 

Vi har i utgangspunktet ikke tenkt å ha noen trøstegevinst i år, som vi hadde i fjor, men jeg vil ikke utelukke det heller. Det kan hende det skjer ting som gjør at vi har en premie til overs, men vi legger ikke opp til det i år, som sagt.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Nok en dag uten å se navnet mitt listet opp blant vinnerne. Gratulerer så mye til de som vant en av de flotte premiene på desembers første dager. Selv vant jeg en mindre premie i en obskur julekalender på en enda mer obskur nettside for noen år tilbake, så det blir vel aldri noen ny jackpot på julekalendere for min del :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...