Gå til innhold

Dommedag på PlayStation 3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil folket ha ENDA et spill sentrert rundt zombier? Virker på meg som at massene har begynt å få nok, det har i alle fall jeg.

 

bortsett fra karantene som kan være for fleire grunner ein zombier, og ingen zombier dei poltie folka slo på akkurat . litt for rask på avtrekkeren her ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

kunne faktisk tenke meg et zombie rpg. Et spill som er litt som elders scrolls. du møter zombier, (kanskje ikke det er hovedfokus, men da heller raide bander osv)

du må samle opp ting for å lage våpen, ala dead island.

blir du bitt, så er du dau.

du har ett mål, på veien dit møter du folk, de kan du velge om du vil ta med deg, eller ikke. sammen er dere sterke, men trege og ikke lydløse, alene er du lydløs og rask, men ikke så sterk. Mat må til hver dag for å overleve. rent vann

 

ja, en lett blanding tror jeg kunne vært kult.

men nå er jeg litt over middels glad i zombie ting:P

men savner ett slikt type spill^^

Lenke til kommentar

Er gira på ett spill som tar for seg det psykiske underliggende vesen i mennesket etter en postapokalyptisk undergang som en følge av ressursrov, kollaps i økonomien pga. peak oil og manglende fornybar energi, som igjen resulterte i ressurskriger o.l.

 

Zombiecrap blir aldri kjøp. Amnesia er vel absolutt eneste spillet med noe som ligner på zombier som jeg har likt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...