Gå til innhold

Zuckerberg må rydde opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke dette var overraskende i det heletatt, kommer ikke til å melde meg ut av facebook fordi de er mongo.

 

Det er da vel bare å ha hode på rett og sted og bruke facebook som det det er, en applikasjon på internett, INTERNETT! ikke legg ut sensitiv informasjon der. Synes folk skal slutte bli overrasket over slurvete sikkerhet på internett og at folk sier ting som ikke er sant.. dette minner meg litt om Mars Attacks! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke dette var overraskende i det heletatt, kommer ikke til å melde meg ut av facebook fordi de er mongo.

 

Det er da vel bare å ha hode på rett og sted og bruke facebook som det det er, en applikasjon på internett, INTERNETT! ikke legg ut sensitiv informasjon der. Synes folk skal slutte bli overrasket over slurvete sikkerhet på internett og at folk sier ting som ikke er sant.. dette minner meg litt om Mars Attacks! :D

he he, ja.. Jeg tenkte på den filmen forrige uke:

WE COME IN PEACE ropte de ut, mens de plaffret ned folk :p

Lenke til kommentar
Det føderale konkurransetilsynet (FTC) i USA har avsluttet en etterforskning av Facebook, etter at selskapet ble klaget inn for tilsynet med beskyldninger om uredelig forretningspraksis og for å ha villedet brukerne, skriver blant andre New York Times.
Etter å ha sett filmatiseringen så burde vel ikke dette overaske noen. En av årsakene til at jeg ikke har FB konto var filmen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...